poniedziałek, 1 lutego 2016

Wiosenne nowości - Zoeva Spectrum

Zoeva zyskuje u nas coraz większą popularność, a ja poza jednym pędzelkiem, nie miałam z nią do tej pory żadnego doświadczenia. Kiedy ukazały się nowości z serii Spectrum wiedziałam że to dobry moment na bliższe poznanie. Dodatkowo do zakupów pchnęła mnie ogromna tęsknota za wiosną i tak oto zostałam posiadaczką dwóch nowych paletek róży. Od razu zrobiło się jaśniej i ciepłej :) 

 
Zbyt krótko się znamy na pełną recenzję, dziś chciałam tylko zaprezentować Wam kolory i opakowania, które od pierwszej chwili zrobiły na mnie duże wrażenie. Wybrałam wersję pink i coral, bo potrzebowałam czegoś do zarówno do ciepłych jak i chłodniejszych odcieni skóry. Myślę, że te osiem kolorów z powodzeniem wystarczy. Niestety trudno mi w tak kapryśną pogodę uchwycić ich rzeczywiste kolory ale mam nadzieję, że jakoś się udało :) 

Bardzo podoba mi się opakowanie - paletka jest magnetyczna, niewielka ale bardzo solidna. Bez obaw wrzucę ją do kuferka albo torby. Prezentuje się minimalistycznie i elegancko. Producent dodatkowo zabezpieczył ją w folię i zewnętrzny kartonik. Swoje róże kupiłam w sklepie internetowym za 74 zł / szt. więc bardzo korzystnie cenowo.



Może w tym poście nie ma zbyt wielu konkretów ale miałam obsesyjną wręcz potrzebę czegoś wiosennego, kolorowego i ciepłego :) Zabieram się za testowanie! 

Uściski,
Ala

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia są piękne! Na treść będę czekać i tak, ale już wiedz że wprowadziłaś trochę ciepła także do mojego serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było w takim razie napisać tego posta :)

      Usuń
  2. Mam na nie chęć i nie wiem czy jej się oprę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż są dostępne więc jest szansa :D

      Usuń
  3. Nie używam często róży ale one zachęcają do tego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1