środa, 9 września 2015

Ogród miłości - makijaż do sesji zdjęciowej

Jakiś czas temu znów miałam okazję pracować z fantastyczną ekipą, tworząc stylizowaną sesję zdjęciową, składającą się aż z kilku części. Realizowaliśmy ją w czerwcu, pokazała się już na kilku stronach więc czas i na bloga :) Pierwsza odsłona do Piknik, do którego zrobiłam bardzo lekki makijaż, który miał pasować do stylizacji i subtelnej urody modelki, Ani oraz niewielką korektę modela, Radka.









Takie sesje to niesamowita lekcja współpracy z wieloma osobami, od stylisty, fryzjera, dekoratorów, samych modeli, po fotografów i realizatorów materiału wideo. To jest dla mnie prawdziwy zaszczyt, że mogę być częścią teamu profesjonalistów i zdobywać doświadczenie przy takich projektach! :)

Pomysł i produkcja: Valentina Pokrovskaya - Be My Valentine Wedding Alchemy by Valentina​ (www.bemyvalentine.pl) / Zdjęcia: Agnieszka Potocka (www.subobiektywna.pl), Jarosław Klechowicz (www.wedding-movies.pl) / Wianek oraz dekoracje kwiatowe: Justyna Stachowska z Projekt Kwiaty​ (www.projektkwiaty.pl) / Miejsce: Pałac Ciekocinko Hotel Resort & Wellness​ (www.palacciekocinko.pl) / Ubiór Narzeczonego: PAWO Gdańsk Alfa Centrum / Stylizacja fryzur: Aleksandra Czerwińska​ / Stylizacja narzeczonych, ozdoby i inne akcesoria: Wedding Art - butik ślubny​ (www.weddingart.com.pl) / Modele: Anna Krawczyk​ i Radek Janowicz / Makeup: Alicja Jublewska

Zamieściłam tylko część sesji. Jeśli interesuje Was całość, zajrzyjcie na przykład tutaj: 
http://www.wnetwesele.pl/artykuly/ogrod-milosci-sesja-zareczynowa-105.html 

Uściski!
Ala


 

17 komentarzy:

  1. Ślicznie! A zdjęcie z bańkami jest magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc mi się to zdjęcie też podoba :)

      Usuń
  2. wow, ta sesja jest przepiękna, bajkowa a makijaż pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i śliczny makijaż :) To Ty jesteś na tym ostatnim zdjęciu w środku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja, to nie jest moje najlepsze zdjęcie :P

      Usuń
    2. Ale ja tylko chciałam pochwalić :D Że wyglądasz bardzo naturalnie i sympatycznie :)

      Usuń
    3. A bo ja się prawie nie maluję wcale :) Wolę kogoś :) Ale dziękuję, jest mi bardzo miło :)))

      Usuń
    4. Rozumiem :) Jeżeli nie masz niedoskonałości, to i nie ma po co. Bardzo lubię naturalny wygląd, ale u mnie on i tak wiąże się z kryjącym podkładem ze względu na blizny na twarzy :) Cieszę się, że poprawiłam humor :)

      Usuń
  4. bioręęęęe wianek! chcę wianek no i tutu poproszę także!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek był kozacki, Justyna jest mistrzem! :)

      Usuń
  5. Bardzo miła sesja, ale jednak patrząc na nie brakuje mi czegoś. Po chwili namysłu, wiem czego. Muffinek. Według mnie idealnie by się wpasowały jako tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale jak Ty to sobie wyobrażasz? :D

      Usuń
  6. Pięknie! Aż zaniemówiłam - więc podsumowałam wrażenia z oglądania zdjęć jednym tylko słowem - tym, którego właśnie użyłam na początku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1