poniedziałek, 25 maja 2015

Makijaż do letniej sesji zdjęciowej

Jakiś czas temu miałam przyjemność wziąć udział w sesji zdjęciowej dla http://boutiquebielizny.com/ wykonując makijaże pięknym modelkom. Kolorowe stroje kąpielowe, bliskość plaży i nadmorskie wnętrze sopockiej restauracji White Marlin sprawiły, że choć wstałam o 4 rano, czułam się jak na wakacjach :) Atmosferę podkręcała dodatkowo wesoła ekipa, która łączyła profesjonalizm ze świetną zabawą. Zobaczcie pierwsze efekty:







Zdjęcia: Łukasz Pęcak
Restauracja White Marlin
Makijaż: ja

Jeśli szukacie oryginalnych kostiumów kąpielowych w ciekawej kolorystyce albo bielizny dobrej jakości, serdecznie polecam zajrzeć na boutiquebielizny.com :)  
Jak Wam się podoba taka letnia odsłona? 

Ala
 

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i całość prezentuje się jak fotografie z magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza modelka mistrzowska uroda!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1