piątek, 3 kwietnia 2015

Ślubne inspiracje: Zimowa Bajka

Jakiś czas temu  miałam przyjemną okazję uczestniczyć w ślubnej sesji zdjęciowej pod hasłem Zimowa Bajka, której motywem przewodnim był kolor roku Marsala. Wszystko odbyło się już dawno temu i myślałam, że nie zdążę jej już Wam pokazać. Przyszła wiosna, na blogach pojawiły się kwiatki i ujawniły się tęsknoty za ciepłymi dniami a ja tu wyskakuję z zimową stylizacją :D Wczorajsze opady śniegu zapaliły jednak lampkę z opcją: ostatni moment na taki wpis! Może jeszcze nic straconego i będziecie chciały obejrzeć zdjęcia, szczególnie, że sezon ślubny za pasem :)

Przy sesji pracowała grupa fantastycznych ludzi więc i fajnych zdjęć mamy sporo :) Postanowiłam więc podzielić posta i pokazać Wam część pierwszą: delikatną, subtelną i niezwykle uroczą. 











Postawiłam na bardzo lekki, delikatny i subtelny makijaż. Wielu wizażystów uważa, że ślubny makeup musi być mocniejszy bo światło, bo zdjęcia, bo coś tam coś tam. Po części się z tym zgadzam ale bardziej przychylam się do zasady, że to Panna Młoda powinna grać pierwsze skrzypce, być sobą, tylko w piękniejszy wydaniu, ukrywając drobne niedoskonałości i eksponując mocne strony swojej urody. Jeśli przyjdzie do mnie dziewczyna, która w ogóle się nie maluje, a ja ją namówię na mocno podkreślone oko i wyraziste usta, będzie się czuła jak przebieraniec a narzeczony ujrzy przed sobą zupełnie inną osobę. Oczywiście, wiele zależy od typu urody Panny Młodej, charakteru uroczystości, sukni i dodatków ale i tak uważam, że w delikatnym makijażu też można wyglądać pięknie. Powiem więcej, sama planuję pomalować się bardzo podobnie na własny ślub :)



Bardzo podoba mi się piękny, słowiański warkocz modelki, biżuteria i kwiaty. Chętnie zamówiłabym taki bukiet dla siebie, gdybym brała ślub zimą :) Jeśli chcecie zobaczyć więcej, zapraszam choćby tutaj: http://www.sweetwedding.pl/zimowa-bajka-sesja-stylizowana/

Dream team Zimowej bajki: 
Zdjęcia - Agnieszka Potocka (www.subobiektywna.pl), Jarosław Klechowicz (www.wedding-movies.pl)
Dekoracje kwiatowe oraz bukiety - Justyna Stachowska z Projekt Kwiaty (www.projektkwiaty.pl)
Make up - Alicja Iwańczuk (www.alicjamakeup.pl)
Fryzura - Xanledra Aleksandra Czerwińska
Stylizacja/akcesoria - Wedding Art - butik ślubny (wedding-art.com.pl)
Modelka - Karolina Górak
Suknie - Vera Wang udostępnione przez Suknie Marzeń(www.sukniemarzen.pl)


Jak Wam się podoba taka propozycja? Jesteście zwolenniczkami delikatnego makijażu ślubnego czy wolicie odważne, mocne akcenty?

Uściski!
Ala



17 komentarzy:

  1. nie jestem jakaś specjalnie ślubna ;) co znaczy nie rusza mnie biała sukienka, pompa i otoczka dotycząca "najważniejszego wg niektórych dnia w życiu), ale podoba mi się tu wszystko :> a bukiet jaki oryginalny! kurcze naprawdę fajnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też nie? Mój ślub będzie daleki od stylizacji, w których biorę udział :)))

      Usuń
  2. przepiękny makijaż:) jakich pomadek używasz najczęściej do makijaży ślubnych? bo właśnie się zastanawiam czy kupić jakąś paletę czy kupić kilka pojedynczych pomadek i po prostu sama z nich paletę zrobię. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc mam tu totalną mieszankę: trochę MAC-a, trochę Estee Lauder, Kryolan a nawet Golden Rose (te matowe są absolutnie rewelacyjne). Moim zdaniem lepiej kupić pustą paletkę i zebrać swoich ulubieńców. Ja jeszcze dodatkowo często mieszam kolory więc to jest o wiele lepsze rozwiązanie niż sztyfty.

      Usuń
    2. chyba na taką mieszankę się jednak zdecyduję:) przy okazji dopytam jeszcze o podkłady bo waham się pomiędzy estee lauder a make up atelier paris:)

      Usuń
    3. Każdy ma inne preferencje, dla mnie zdecydowanie MAP. Jest lżejszy a kryje równie dobrze. DW nie użyłabym na każdej cerze, MAP jest moim zdaniem znacznie bardziej uniwersalny :)

      Usuń
    4. bardzo dziękuję za pomoc:)

      Usuń
  3. Piękne, zachwycam się zdjęciami mimo, że tematyka ślubna chyba nie mogłaby być mi bardziej odległa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, tym bardziej jest mi bardzo miło ;)))

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, bajeczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, warkocz ma przepiękny, ale w ogóle modelka bardzo urodziwa ;) no i makijaż świetnie oddał jej urodę ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katsuumi, dziękuję w imieniu całej ekipy :)

      Usuń
  6. Makijaż ślubny powinien podkreślać atuty Panny młodej :) Tu się to udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi to czytać. Takie pozytywne komentarze są super motywujące i dodają skrzydeł do dalszej pracy, dziękuję :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1