wtorek, 7 kwietnia 2015

Ślubne inspiracje: Zimowa bajka cz. 2

Naprawdę miałam duże wątpliwości czy kwiecień to czas na publikowanie zdjęć z zimowej sesji ale widok za oknem rozwiewał moje myśli jak wiatr gęste płatki śniegu :) Kwiecień plecień - w myśl tego powiedzenia czuję, że przeplatanie wiosennych nowości ze zdjęciami z minionego sezonu ujdzie mi jeszcze na sucho ;)

Dzisiaj kolejna, ostatnia już porcja zdjęć z sesji zatytułowanej Zimowa Bajka. 






Przyznam, że ta wersja makijażu przypadła mi do gustu najbardziej. Marsala, choć okrzyknięta przez wielu kolorem trudnym i niezbyt twarzowym, może stać się jednak świetną inspiracją. Tu, moim zdaniem, wypadła naprawdę super.




I ostatnia już propozycja :) Równie lekka i delikatna ale z oryginalnym elementem jakim jest niepowtarzalny bukiet ślubny.





W sesji udział wzięli:
Produkcja – Valentina Pokrovskaya (www.bemyvalentine.pl), Agnieszka Potocka (www.subobiektywna.pl)
Pomysł, tekstylia na stół, papeteria – Be My Valentine Wedding Alchemy by Valentina (www.bemyvalentine.pl)
Zdjęcia – Agnieszka Potocka (www.subobiektywna.pl), Jarosław Klechowicz (www.wedding-movies.pl)
Dekoracje kwiatowe oraz bukiety – Justyna Stachowska z Projekt Kwiaty (www.projektkwiaty.pl)
Make up – Alicja Iwańczuk (www.alicjamakeup.pl)
Fryzura – Xanledra Aleksandra Czerwińska
Stylizacja – Wedding Art – butik ślubny (www.weddingart.com.pl)
Modelka – Karolina Górak
Suknie – Vera Wang udostępnione przez Suknie Marzeń (www.sukniemarzen.pl)
Fotel – Meblolight (www.meblolight.pl)
Poduszki – Miau Design (www.miaudesign.pl)
Wnętrza  – Hotel Bursztyn (www.hotelbursztyn.pl ) / Restauracja Pomarańczowa Plaża (www.pomaranczowaplaza.pl )

To już ostatni wpis o tematyce zimowej, czas na wiosenny powiew ciepła :) Mam jednak nadzieję, że ten choć trochę przypadł Wam do gustu. Bardzo chciałam podzielić się z Wami efektami bo praca przy tego typu sesjach to dla mnie zawsze duże wyzwanie ale także świetna zabawa i okazja do poznania niesamowicie zdolnych i inspirujących ludzi. Kiedy czekam na zdjęcia, otrzymuję je i wreszcie oglądam, zawsze mam ochotę głośno krzyczeć, że kocham to, co robię i trzeba wierzyć, że wszystko jest możliwe! Zawsze! :)

Do następnego!
Ala 

 

9 komentarzy:

  1. Twoje makijaże są cudowne - nieskazitelne i bardzo dopracowane :) Inspiracje ślubne powoli stają się mi coraz bliższe :D Kto wie, może kiedyś zgodzisz się, bym wpadła pod Twój pędzel podczas najważniejszego dnia w życiu? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, pewnie, że się zgodzę :))) Dziękuję, nawet nie wiesz jak mi miło :)

      Usuń
    2. :))) Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  2. To zimowe okrycie jest piękne:). I nie tylko na ślub!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłabyś się czym to zimowe okrycie w rzeczywistości było ;) Czasem trzeba improwizować i wychodzą z tego ciekawe efekty ;)

      Usuń
  3. wszystko takie perfekcyjnie dobrane, makijaż, suknia, włosy, cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta w tym kolerze są fenomenalne, chociaż rzeczywiście trudno go 'okiełznać'. Sesja cudowna, modelka piekna, makijaz i suknia - genialne ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanką ust w tym kolorze ale teraz, wiosną, pewnie powrócą pastele :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1