poniedziałek, 2 marca 2015

Glamorous marsala

Długo czekałam na możliwość opublikowania tej sesji i wreszcie jest :) Niecierpliwie tupałam nogami bo te zdjęcia są dla mnie niezwykłe. Jakiś czas temu podziwiałam fotograficzny talent Ani i fotogeniczność pięknej Magdy. Nawet nie przypuszczałam, że tak szybko nadejdzie okazja do współpracy. Jestem prawdziwą farciarą, że mam możliwość rozwijania się makijażowo w takim towarzystwie :)

Inspiracją dla nas była marsala, kolor roku według Pantone. Odważna ale jednocześnie kobieca i elegancka mieszanka rdzawego, winnego bordo z ziemistym odcieniem i szczyptą brązu. Przywołuje na myśl włoskie wino ale także przepych i klasę. Idealny kolor makijażu dla tych Pań, które chcą poczuć się kobieco i jednocześnie glamour :) Zobaczcie same.


Makijaż zaczęłam od wersji no make up, super naturalnej i delikatnej by jedynie podkreślić piękno modelki. Efekt budowałyśmy poprzez akcentowanie ust i oczu, przyciemniając je stopniowo. Całość opierałyśmy oczywiście o nasz kolor przewodni. 

Zdjęcia: Ania Kosik Photography http://aniakosik.carbonmade.com
Modelka: Magda Winiarek - Żurawska
MUA: ja 

Co myślicie o takim makijażu? Odważyłybyście się sięgnąć po marsalę? :)
Ala



26 komentarzy:

  1. ja bym się nie odważyła, bo ja generalnie mało odważna jestem :) niemniej przeogromnie mi się podoba całość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to takie smokey, nawet lżejsze niż czarne :)))

      Usuń
  2. Wow! Piękne zdjęcia oraz makijaż! Na tych z upiętymi włosami Magda wygląda jak Sharon Stone i szczerze mówiąc dopóki nie zaczęłam czytać posta to myślałam, że to ona jest na foto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo podobna też o niej pomyślałam:D

      Usuń
    2. Wiele osób zwraca uwagę na podobieństwo :) Mam farta do pięknych modelek :)

      Usuń
  3. świetnie;) idealnie pasuje do modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia przepiękne, makijaż też, ale tak pięknej kobiecie w każdym makijażu byłoby super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na pięknych modelkach łatwiej uzyskać piękny efekt :)

      Usuń
  5. rewelacja :) przepiękny makijaż :) a zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerco, dziękuję :) Ania robi fantastyczne zdjęcia, uwielbiam z nią współpracować :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż i pięknie uchwycony na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga, bardzo nam miło, że się podoba :)

      Usuń
  7. Ta sesja to coś pięknego. A już w ogóle pierwsze zdjęcie to czysta poezja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mi się też najbardziej podoba :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Piękne zdjęcia, piękna modelka, piękny makijaż :) Nie mogę się napatrzeć na Magdę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. :))) Ale miło to czytać, niesamowicie mnie to motywuje do pracy. Jak zaczynałam blogować nie powiedziałabym, że kiedyś będę czytać takie komentarze :)

      Usuń
  11. bardzo ladne zdjecia! I dowod na to, ze marsala pasuje takze do blondynek :)) z tego co kojarze pan Wolinski w Glamour pisal, ze to kolor stworzony dla nikogo, ale rade dadza brunetki.. gorzej bedzie z blondynkami. a tutaj widze, ze przepiekny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tej wypowiedzi. Moim zdaniem kolor rzeczywiście nie należy do najłatwiejszych ale jak widać można :) Mi się Magda bardzo podoba w takim wydaniu.

      Usuń
  12. ależ piękną dziewczynę, upiękniłaś; w marsali dobrze cerom żółtawym, oliwkowym, które nie wiedzą, co to różowienie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda chociaż współczesne kosmetyki radzą sobie już ze wszystkimi niedoskonałościami i można sobie pozwolić na więcej :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1