poniedziałek, 23 marca 2015

Bursztynowy konkurs makijażowy

Nie biorę nigdy udziału w konkursach makijażowych, a takie na żebrolajki to już w ogóle omijam z daleka. Tym razem jednak postanowiłam spróbować i ku mojemu dużemu zaskoczeniu, nie tylko dostałam się do finału, ale wygrałam też w swojej kategorii! To zjawisko równie rzadkie co zaćmienie słońca, więc postanowiłam się z Wami podzielić ;) Poniżej relacja z naszych finałowych zmagań. 


Tematem przewodnim była Bursztynowa gorączka sobotniej nocy. Od razu przyszła mi do głowy opcja graficznej kreski, choć początkowo myślałam o wersji ombre. W trakcie wykonywania makijażu zmieniłam koncepcję i efekt końcowy był nieco inny ale generalnie trzymałam się takiego oka i mocnych, wyrazistych ust. Bazowałam na kolorach, które kojarzą mi się z bursztynem najbardziej: złotem, pomarańczy, brązach i czerni. Dokleiłam w zewnętrznych kącikach połówki rzęs aby nadać całości bardziej zmysłowego, wieczorowego akcentu. Twarz wykonturowałam naprawdę delikatnie a policzki musnęłam odrobinką różu. Mocnym akcentem były usta, które pomalowałam bordową szminką a środek zaznaczyłam złoto-pomarańczowym kameleonem (Inglot), którym malowałam całą powiekę oka. Całość dopełniła prosta, czarna sukienka i bursztynowa kolia. Włosy zebrałyśmy wysoko i zaplotłyśmy w kłosa. Zobaczcie jak wyglądały prace nad stylizacją, którą bacznie obserwowała sympatyczna komisja :)



Przyznam, że chciałabym mieć więcej czasu podczas konkurencji i dopracować całość, końcówka działa się naprawdę bardzo szybko :) Jestem jednak zadowolona z tego, że odważyłam się stanąć do konkursu tym bardziej, że zostałyśmy tak miło wyróżnione. 

Bardzo dziękuję za fotorelację Krzyśkowi Ziętarskiemu (http://krzysztofzietarski.pl/), który dyskretnie chwytał postępy naszej pracy :)  Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie zdjęcia, tu możecie zajrzeć do galerii: KLIK. Zapraszam też do odwiedzenia, choćby wirtualnie, salonu Balola, który był organizatorem i stworzył nam super sympatyczne warunki do rywalizacji. Gratuluję wszystkim uczestniczkom, to była super zabawa! :) 

A Wy bierzecie udział w konkursach makijażowych? 
Ala





6 komentarzy:

  1. komisja sympatyczna, ale prawie z lupą bada Twoje dzieło.
    Pięknie Alu, gratulacje, super tandem tworzycie z siostrzyczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :) To prawda, świetnie nam się razem pracuje :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba :) i bardzo mocno gratuluję :) chyba częściej powinnaś brać udział :) poszło Ci fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mam jeszcze odwagi :) Dziękuję! :*

      Usuń
  3. Niesamowita kreska, bardzo mi się podoba! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1