wtorek, 24 lutego 2015

Makijaż ślubny Magdy

Choć sezon ślubny już dawno za nami a do kolejnego zostało jeszcze trochę czasu, co jakiś czas otrzymuję zdjęcia makijaży od koleżanek, które miałam przyjemność malować w tym szczególnym dniu. Dzisiaj dzięki uprzejmości Magdy mogę pokazać kilka kadrów z jednego z najładniejszych ślubów jakie widziałam!

Magdzie towarzyszyłam w przygotowaniach, a ponieważ dobrze się znamy, a moja siostra dodatkowo upiększała ceremonię grą na skrzypcach, mogłam obserwować z jaką starannością i gustem zaplanowana została cała otoczka, z najdrobniejszymi szczegółami! Do dziś zachwycam się obłędną suknią, butami, kolorem dodatków, bukietem i fryzurą. 

W makijażu postawiłyśmy na delikatny efekt. Zbyt mocny make up nie współgrałby tak dobrze z romantycznym, luźnym uczesaniem, pastelowymi detalami i zwiewną sukienką. Postawiłyśmy na zaakcentowanie oczu i klasykę - wycieniowana powieka, kreska i długie, gęste rzęsy. Subtelny róż dodał świeżości a usta zostały podkreślone zgaszonym kolorem szminki.


Przyznam, że dopóki sama nie zaczęłam przygotowań do własnego ślubu, nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak wiele kosztuje to czasu i pracy. Tym bardziej jestem pełna podziwu i nie przestaję się zachwycać! I kolejny raz upewniam się, że da się bez obciachu! ;)))

Ala


Magda i jej mąż to bardzo kreatywni ludzie. Jeśli chcecie staranny, trwały i piękny manicure albo szukacie kogoś, kto zrobi Wam stronę internetową lub wszelkiego rodzaju grafiki dajcie znać, podzielę się namiarami!:)


25 komentarzy:

  1. piękny makijaż ! I generalnie cały look Panny Młodej baardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też się bardzo podoba cała stylizacja :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż i przepiękna panna młoda! :D A to połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda, ładnemu we wszystkim ładnie ;)

      Usuń
  4. Fakt, bardzo gustownie wszystko wygląda:) a makijaz piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Doskonale podkreśliłaś urodę Panny Młodej :) Na pewno była zadowolona z makijażu :) Ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edyta, nawet nie wiesz jak mi miło to czytać! :) Z tego co wiem, była zadowolona :)

      Usuń
  6. Pani Młoda wygląda cudownie, i strój i fryzura i makijaż. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele spotykam Panien Młodych, których całościowa stylizacja mi się podoba, bez żadnych zastrzeżeń. Tu nic bym nie zmieniła :)

      Usuń
  7. Panna młoda jest prześliczna! Idealnie podkreśliłaś jej piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super kłos, nietypowa fryzura jak na ślub (przynajmniej dla mnie), ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jesteśmy przyzwyczajone do koków i loków ;) Mnie totalnie zachwycił, gdybym tylko miała inne włosy, też bym chciała warkocz na własnym ślubie...eh...

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, nie spodziewałam się aż tylu komplementów. Jest mi bardzo miło :)))

      Usuń
  10. ale ładnie, tak delikatnie i skromnie :) dokladnie tak jak ja sobie siebie wyobrazam. :)

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna panna młoda :) Oczywiście makijaż bardzo ładnie współgra z ogólnym stylem, czyli lekko romantyczną fryzurą oraz sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie; ) mam nadzieje, że przygotowania nie zniechęcą Cię do zaślubin ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaz przepiekny ale mnie urzekla rowniez fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna para ;) całość - makijaż + fryzura, cudownie się komponuje !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1