sobota, 10 stycznia 2015

Ulubieni makijażyści: TOP 6 2014

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami efektem porządków w subskrypcjach i obserwowanych przeze mnie blogach. Jeszcze w minionym roku starałam się posprzątać swoją listę czytelniczą, rezygnując ze stron, które nie wnosiły już nic pozytywnego i szukając ludzi pełnych energii wynikającej bardziej z pasji niż pogoni za kampaniami reklamowymi i statystykami. Przed Wami kilka osób, które inspirowały mnie w ostatnich miesiącach najbardziej - makijażyści :)

Gdybym miała wybrać jedną, jedyną ulubioną makijażystkę, byłaby nią bez wątpienia Linda Hallberg. Uwielbiam jej metamorfozy i makijaże, są niezwykle dokładne, staranne i czyste. Linda jest wszechstronna, wydaje się bardzo sympatyczna i ma ogromny talent. Nie jest dziuniowata jak wiele zagranicznych makijażystek, na które trafiam na yt. Chciałabym malować kiedyś na podobnym poziomie. Mój niekwestionowany numer jeden w kategorii klasyka.


Myśląc o makijażu artystycznym, jako pierwsza przychodzi mi do głowy Sandra Holmbom, mistrzyni precyzji, wyobraźni i kreatywności. Marzy mi się taka pewna ręka i prosta kreska. Sandra zaskakuje z każdym wpisem, publikuje za każdym razem coś zupełnie nowego, nieprzewidywalnego i oryginalnego. Podziwiam jej głowę pełną pomysłów i genialne wykonanie. Chyba nie ma takiej rzeczy, której nie potrafiłaby namalować na skórze :)



Nie sposób też nie wymienić KatOsu, która jest doskonałym przykładem tego, jak talent może stać się prostą drogą do sukcesu. Jestem pod nieustającym wrażeniem jej przemiany, rozwoju i wyczucia. Jej makijaże są doskonale wyważone, czyste i piękne kolorystycznie. Nie jestem fanką jej książki ale za to bardzo doceniam jakość filmów i zdjęć, perfekcja!



Regularnie śledzę też Kosmetyczną hedonistkę, która jest nieprzyzwoicie piękna i robi obłędne makijaże. Jej zdjęcia są zawsze estetyczne, staranne a ona sama wygląda na nich jak gwiazda Hollywood. Trudno oderwać wzrok, koniecznie zajrzyjcie na jej bloga jeśli jeszcze jakimś cudem go nie znacie :)



Jeśli śledzicie zagraniczne strony makijażowe, Instagram albo Pinterest, na pewno często natykacie się na zdjęcia Agnieszki z bloga Dressed in mint Trudno się dziwić, że udostępnia je coraz więcej osób. Pięknie sfotografowane piękne makijaże :)



Będzie też akcent męski bo nie mogłabym pominąć w tym zestawieniu Daniela Sobieśniewskiego, którego makijaże śledzę już od jakiegoś czasu i marzę o kursie w jego nowo otwartej szkole (mam nadzieję, że już na wiosnę :)).  

 
Coraz więcej jest dziewczyn, które makijaż uczyniły swoją pasją lub zawodem i to jest fantastyczne. Miło jest patrzeć kiedy ktoś dzięki wytrwałości, talentowi i pracy staje się profesjonalistą. Często też widzę osoby, które są samoukami i osiągają wyższy poziom wiedzy i umiejętności niż niejeden 'zawodowiec' z przerostem samooceny nad warsztatem. Nie ma mowy o rosnącej konkurencji, ja jestem dumna, że mamy tak wiele talentów, które są dla mnie przykładem, inspirują i dają motywację do tego, by nieustannie się rozwijać, uczyć i dążyć do spełniania swoich marzeń.

Jeśli macie listę swoich ulubionych subskrypcji w kategorii makijażowej, koniecznie podzielcie się w komentarzu, z chęcią poznam kogoś nowego :)
Ala

 

33 komentarze:

  1. Twoje TOP - y idealnie pokrywają się z moimi :) Nic dodać, nic ując, te same pozycje :) No i Linda - niekwestionowane guru.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Niesamowicie się zmieniła i rozwinęła, prawda? Widziałaś jej stare zdjęcia? :D

      Usuń
    2. Oj tak :) Doskonały i namacalny przykład tego, że ćwiczenie czyni mistrza ;)

      Usuń
    3. Aż się chce malować więcej i więcej :)))

      Usuń
  2. KatOsu i Dressed in Mint to moje ulubione blogero-vlogerki. Ja do tej listy dopisałabym jeszcze Maxineczkę, gdyż jej perfekcyjne makijaże oczu zawsze mnie zachwycają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, przyznam, że rzadko do niej zaglądam ale nadrobię, skoro polecasz :)

      Usuń
    2. Maxi oczywiście też <3

      Usuń
  3. Moje dwie top to właśnie Linda i Katosu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Katosu. Kiedy szukam inspiracji, często zaglądam właśnie do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam KatOsu, Kosmetyczną Hedonistkę i Dressed in mint! Robią przepiękne makijaże. KatOsu uwielbiam za jej bardzo estetyczne filmiki :)

    A Daniel Sobiśniewski będzie mnie malował do ślubu z czego niezmiernie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Lindę <3 a z polskiego podwórka Katosu i Dressed... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli sama śmietanka :) Liczyłam, że ktoś podrzuci jakieś nowe namiary ;)

      Usuń
  7. Już zaglądam na strone Lindy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów, że nie znałaś jej wcześniej? :)

      Usuń
  8. Ja jestem wielką fanką Natalii z I love my addiction! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie panie znam i bardzo lubię:) a o panu nie słyszałam, zaraz zacznę oglądać jego prace, czas nadrobić zaległości;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, spodoba Ci się! Daniel ma niesamowity talent!

      Usuń
  10. Tylko tej drugiej Pani nie znam, a Daniela odkryłam przed świętami i jeden jego tutek na YT wciąż oglądam; ostatnio też zaglądam często do Martyny Molendy; nieśmiertelnie wielbię Lisę Eldrige... i jeszcze, ale ona chyba nie jest MUA Makeup by Alli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynę, Lisę oczywiście też oglądam :) Makeup by Alli idę sprawdzić. A co za tutek tak namiętnie oglądasz? :D

      Usuń
  11. Katosu i Dressed in mint uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy, kto lubi makijaż, do nich zagląda, prawda? :)

      Usuń
  12. Fajne zestawienie, dawno nie oglądałam filmików makijażowych na yt, czas do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, ja też nie zawsze mam na nie czas ale ostatnio oglądanie yt pozwoliło mi przetrwać szpitalną nudę :))

      Usuń
  13. Świetni specjaliści! Marze o takich umiejętnościach i profesjonalizmie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Linda jest dla mnie numerem jeden. Uwielbiam jej makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też nr 1 jest Linda. Jej blog to kopalnia inspiracji. Pozostałych (oprócz Sandry) znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam Sandrę. Jest najmniej 'klasyczna' z mojej listy ale jeśli lubisz artystyczne makijaże, na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1