wtorek, 23 grudnia 2014

Santa Claus is coming...

To już jutro... Ja jednak spotkałam go już kilka dni temu, a w zasadzie miałam swój skromny udział w kreowaniu jego wizerunku ;) Ten, którego widzicie na zdjęciu rozdawał prezenty w jednej z trójmiejskich firm. Był niewiele starszy ode mnie więc musieliśmy znaleźć mu odpowiedni strój, brodę oraz dodać nieco lat w postaci nowych zmarszczek i siwizny. Mrozu nad morzem jak na razie brak więc policzki i nos zaczerwienił mu róż w kremie. Wykorzystałam kilka zasad postarzania, jakich nauczyłam się na zajęciach z charakteryzacji i oto jest. Mam nadzieję, że wygląda bardziej jak Mikołaj niż menel ale to była druga taka praca w moim życiu, musicie mi wybaczyć :)


Życzę Wam magicznych, ciepłych, rodzinnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia 
i spełnienia wszystkich, najskrytszych marzeń wraz z pierwszą Gwiazdką. 
Ala 
 




14 komentarzy:

  1. Ala, zazdroszczę ci tego zdjęcia, fajowe :DDD

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cammie, dziękuję! :) Odpoczynku i radości w nadchodzące dni i cały następny rok! :*

      Usuń
  2. Świetne zdjęcie.

    Wesołych, pełnych magii Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło świetnie:) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak istnieje :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to moje pierwsze kroki w zabawie w charakteryzacje. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  6. Radosnych Świąt :* Pełnych zdrowia i w otoczeniu najbliższych :))
    Zazdroszczę Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1