czwartek, 13 listopada 2014

Zapowiedzi

Ostatnio moja obecność tutaj nie jest tak aktywna jak dawniej. Cały czas jestem w sieci ale zaczęłam pracę nad formą strony, która będzie mnie w pełni satysfakcjonowała. Planuję nieco zmian, które pozwolą mi w pełni cieszyć się moim miejscem w internetach :) Jednocześnie wciąż czytam blogi i choć nie zostawiam śladów w postaci komentarzy, nadal jestem na bieżąco :) 

W międzyczasie sporo się dzieje. Brakuje czasu i światła do zdjęć w domowym zaciszu ale coraz częściej współpracuję przy sesjach zdjęciowych z fotografami, którym listopad nie straszny ;) Nadal chcę publikować makijaże bo to pasja, która nie słabnie, wręcz przeciwnie. Ciągle się uczę, podejmuję nowe wyzwania, poprawiam błędy i szukam inspiracji.

Dzisiaj chcę Wam pokazać zapowiedź sesji, na której efekty czekam z biciem serca. Było jesiennie i bardzo romantycznie. Scenerię stanowiło wnętrze klimatycznej knajpki w Sopocie, Grono di Rucola, udekorowane przez niesamowicie kreatywną Valentinę, która zajmuje się na co dzień planowaniem pięknych ślubów. Kwiaty przygotowała pracownia Projekt Kwiaty, obłędne suknie z kolekcji YolanChris oraz Rosa Clara wypożyczył salon Celebrity Bridal exclusive Zdjęcia wykonała Agnieszka Potocka, z którą pracowałam już nie raz. Tym razem towarzyszył nam także Jarosław Klechowicz.
Nad wyglądem naszej Panny Młodej (Aleksandra Winiarczyk Photomodel) pracowałam do spółki z niezwykle sympatyczną Beatą z gdyńskiej Fabryki Urody. Beata opracowała fryzurę, a ja wykonałam makijaż. 

To na razie pierwsze zdjęcie jakie otrzymałam ale już czuję, że będzie cudnie. Z taką ekipą nie może się nie udać! :) 


Czy zagląda tu jakaś jesienna Panna Młoda? Brałyście ślub o tej porze roku? 
Ala



13 komentarzy:

  1. Ja wzięłam ślub w lipcu;). PS.: ale fajnie, że Cie obserwuję;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję w lipcu :) Lipiec to dobry czas chociaż jesień potrafi pięknie zainspirować :)

      Usuń
  2. Kochana, ja przepraszam, że tak "ignorancko" i zupełnie nie na temat, ale... zdradzisz mi kto wykonywał Ci Twój szablon? Jest idealny, szukam właśnie czegoś równie minimalistycznego. :) Będę wdzięczna za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetasia, nie będę w stanie Ci pomóc bo wszystko co na blogu, zrobiłam sama. Nie jestem specjalistą ani od grafiki ani od htmla, nadal nie umiem zrobić sobie szablonu, który satysfakcjonowałby mnie na 100% :)

      Usuń
  3. Czekam na wiecej zdjec, bo chyba beda cudowne :) zapowiada sie fenomenalnie :) hehe do ślubu to jeszcze mi daleeeko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dostanę od fotografa, na pewno zamieszczę :) Sama jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  4. Czekam na wiecej zdjec z niecierpliwością:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :))) Cieszę się, że udało mi się zainteresować Was tą sesją :)

      Usuń
  5. Zapowiada się fajnie i ciekawie ;)
    Ja również brałam ślub w lipcu, ale 3 lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie się zapowiada na prawdę ;) ślub jesienią,ale taką złotą prawdziwą fajna sprawa !
    zapraszam też do siebie http://domi-bloguje.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1