wtorek, 4 listopada 2014

Makijaż ślubny Kasi

Czasem fantastyczne dziewczyny obdarzają mnie swoim zaufaniem i mogę towarzyszyć im w Dniu Ślubu wykonując makijaże. To ogromne wyróżnienie i emocje, które mocno się udzielają. Bywa dużo śmiechu, podekscytowania, pośpiechu ale i łez wzruszenia :) Każde takie spotkanie jest wyjątkowe i zapada na długo w pamięć.

Dziś postanowiłam podzielić się takimi chwilami z przygotowań Kasi. Na miejscu okazało się, że fotografem jest znajomy, z którym jakiś czas temu pracowałam w tej samej korporacji. To niesamowite, że jeszcze niedawno siedzieliśmy za biurkami a dziś spotykamy się w tak osobliwych okolicznościach - On za obiektywem aparatu, ja z pędzlami i kufrem kosmetyków :)

Zdjęcia są przepiękne! Mogę podzielić się z Wami dzięki uprzejmości pięknej Panny Młodej, Kasi i Rafała (http://trochefajnyfotograf.pl/)



Może to nie jest najszczęśliwsza kolorystyka do pokazania ślubnego makijażu ale nic nie poradzę, uwielbiam czarno-białe zdjęcia! Te są wyjątkowo w moim guście, nie mogłam się powstrzymać :) To był wyjątkowo upalny, wesoły i kolorowy dzień a Para Młoda, jadąca tandemem do ślubu, niesamowicie optymistyczna i radosna :)

Dobrze wrócić wspomnieniami do tych chwil kiedy za oknem listopad... 
Dajcie znać czy chcecie zobaczyć więcej zdjęć moich ślubnych makijaży. Minione lato było owocne więc jeśli szukacie inspiracji lub po prostu jesteście ciekawe, chętnie zamieszczę więcej :) 

Ala


22 komentarze:

  1. przepiękny makijaż :) co to za jasny cień??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O żebym ja pamiętała ;) Mieszałam różne kolory, zapewne jeden ze Sleeka albo Inglota :)

      Usuń
  2. Malowanie na slub to mega ważna sprawa. Ja jestem totalnie dumna z mojego ślubnego makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałaś się sama czy z pomocą makijażystki? Ja się wciąż nad tym zastanawiam czy się oddać w czyjeś ręce czy znać na siebie :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, piękna Pani młoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  4. Idealny makijaż ślubny! :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn wybiera takie delikatesy :) Miło mi, dziękuję :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, szkoda kręgosłupa! nie myślałaś o zakupie wysokiego krzesła barowego- takiego składanego Ja zawsze się upewniam, czy u klientki jest takie krzesło jak nie ma- biorę ze sobą. Nie wyobrażam sobie pracy w takim zgięciu:) makijaż jak zwykle w Twoim wykonaniu świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o zakupie tego krzesła za każdym razem, kiedy kończę malować ;) Nie chce mi się tego taszczyć za każdym razem ale niebawem na pewno zainwestuję. Jaki masz dokładnie? Możesz coś polecić?

      Usuń
    2. Ja takie krzesło kupiłam w Jysku, koszt ok. 70 zł. Kryteriami przy wyborze były możliwość złożenia, waga, stabilność i cena- wszystkie zostały spełnione. Wiadomo, jest to dodatkowy gabaryt do noszenia ale komfort pracy nieporównywalny:)

      Usuń
    3. Muszę się wybrać i poszukać, może jeszcze są. Dziękuję! :*

      Usuń
  7. uwielbiam oglądać Twoje makijaże i Ciebie przy pracy miło zobaczyć :) i właśnie - szanuj kręgosłup !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to czytać! :*

      Usuń
  8. Ogromnie mi się podoba, szczególnie ten niebieski akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i piękny makijaż. Dobrze zauważyłam? Najpierw oko potem twarz? Sprawdza się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, często stosuję metodę odwróconą, szczególnie kiedy klientka nie zagląda do lustra w trakcie robienia makijażu ;) U mnie się sprawdza, szczególnie, że lubię testować różne cienie i niektóre osypują się bardziej, inne mniej. Robiąc makijaż do zdjęć lub ślubny wyjątkowo mi zależy na jego nieskazitelności więc nie widzę powodów, żeby się stresować a czasem wystarczy jedna maleńka drobinka zła, która rujnuje cały efekt :)

      Usuń
  10. Tam jest taki mietowy akcencent na oku? Bardzo ladnie wycieniowany policzek<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest :) Chciałyśmy wprowadzić jakiś kolorystyczny akcent, żeby nie było nudno :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1