poniedziałek, 6 października 2014

My, Słowianki czyli moja wersja jesiennego makijażu

Dzisiaj przychodzę do Was z porcją zdjęć, jakie powstały przy okazji zgłoszenia do Mistrzostw Wizażu i Stylizacji, w których miałam okazję uczestniczyć. Konkurs odbył się podczas Targów Kosmetycznych i Fryzjerskich Uroda w minioną sobotę. Nagrody nie zdobyłyśmy ale pozostały nam doświadczenie, fajne emocje i piękne kadry. Temat przewodni - My, Słowianki :) 



Głównym punktem tego makijażu są usta w kolorze jarzębiny (piękna szminka Rimmel In love with ginger), mocno zaakcentowane brwi i kreska w odcieniach zieleni.

Pozowała moja siostra Alena (http://zpiatkunasobote.blogspot.com/)
Zdjęcia zrobiła Agnieszka (http://subobiektywna.pl/)

Przebieg samego konkursu, moje wrażenia z targów i kosmetyczne zakupy już w następnym poście. 
Jak Wam się podoba taka jesienna odsłona słowiańskiej urody?
Ala



10 komentarzy:

  1. wszystko wygląda pięknie :)
    kolor, otoczenie, modelka, zdjęcia, cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala super, piękny makijaż i cała stylizacja; konieczne do Portfolio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż i piękne zdjęcia . Robią wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, piękna stylizacja, piękne zdjęcia. Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeeeeepiękne te zdjęcia :) Aż mi energii dodały na resztę dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję w imieniu całej ekipy! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1