poniedziałek, 20 października 2014

Miles of MAC

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma (żeby nie zdradzać za dużo) zdjęciami z albumu Miles of MAC. Mam go już od tygodnia i jestem przekonana, że to najlepsza publikacja, jaką kiedykolwiek miałam w rękach. To aż 255 stron genialnych realizacji z sesji reklamowych marki, kipiących kreatywnością, kolorami, profesjonalizmem i pracą na najwyższym, światowym poziomie. Album jest pięknie i starannie wydany, ma twardą, solidną oprawę obłożoną dodatkowo przezroczystą okładką. Nie ma tu ściemy, książka jest gruba, ciężka, wypełniona treścią po brzegi (dałam się ostatnio nabrać na inną, polską publikację, która przyszła w 1/3 cieńsza niż na zdjęciu promocyjnym więc jestem na to wyczulona...). Nie przestaje mnie zachwycać, zresztą zobaczcie same: 



Nie chcę publikować zbyt wielu zdjęć, żeby nie psuć niespodzianki tym, którzy się skuszą :) Powiem tylko, że warto kupić ten album bo w Polsce nie pojawiło się do tej pory nic, co mogłoby się choć trochę równać z Miles of MAC. Koszt to $45 plus przesyłka (idzie szybko i jest bardzo dobrze zabezpieczona ;)). Polecam!

Dziękuję M. za idealny prezent :) 
Ala




30 komentarzy:

  1. Piękne wydanie :) Tyle inspiracji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Mam ochotę spróbować odtworzyć każdą z prac :)

      Usuń
  2. Wow, rzeczywiscie barwna, cudowna, wypelniona od początku do końca! :-P szkoda, ze polską wersje okroili. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katsuumi, źle mnie zrozumiałaś :) Nie ma polskiej wersji tego albumu, pisałam o innej książce, wydanej przez Polaków. Na zdjęciu reklamowym gruby tom, przyszła cienizna w miękkiej oprawie. W środku niestety też mocno przeciętna...

      Usuń
  3. Niesamowity zbiór inspiracji!!!
    Faktycznie wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe.Chętnie bym ją ugościła na moich półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem naprawdę warto go mieć. Kliknij :D

      Usuń
  5. Przepiękny album! Pozycja obowiązkowa dla każdej pasjonatki wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście - piękne wydanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę przestać się nim zachwycać, dawno mnie nic tak nie ucieszyło :)

      Usuń
  7. Przepiękna! Pragnę i pożądam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze spodziewalam sie czegos w stylu Pałacu kolorów. Tutaj nie zachwyca mnie jakos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam publikować więcej fotografii, żeby nie zdradzać szczegółów osobom, które chcą go kupić. Mam także Pałac Kolorów i moim zdaniem jest daleko za Miles of MAC :) Ale to oczywiście kwestia gustu i osobistych preferencji. Z pewnością MAC na żywo prezentuje się o wiele, wiele lepiej.

      Usuń
  9. Ło! Musze to mieć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być niezwykle inspirujący :) ale chyba nie jestem, aż tak wkęcona w makijaż. Do inspiracji na razie wystarcza mi pintrest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Pinterest to kopalnia pomysłów i pięknych realizacji :)

      Usuń
  11. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie wygląda cudownie:) narobiłaś chęci;p

    OdpowiedzUsuń
  13. No i co mi zrobiłaś... :) Na szczęście niedługo mam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola :))) To idealny prezent, szczególnie dla makijażowych szaleńców :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1