poniedziałek, 15 września 2014

Ślubne smokey eyes dla Celebrity Bridal

W minioną środę miałam wielką przyjemność wykonać makijaże podczas otwarcia nowego salonu sukien ślubnych Celebrity Bridal i pokazu nowej kolekcji YolanCris. Była to dla mnie ogromna radość i satysfakcja, uwielbiam ślubne klimaty! :) Założeniem był smokey eyes choć z doświadczenia wiem, że niewiele Pań decyduje się na taki rodzaj makijażu w dniu ślubu... Makijaż pokazowy rządzi się jednak nieco innymi prawami.

foto: Dolce Vita
Jeśli jesteście zainteresowane wyborem sukni lub chcecie obejrzeć całą kolekcję, poniżej podlinkuję Wam fotorelację z wydarzenia. Tymczasem kilka zdjęć z backstage'u, które do tej pory wywołują wielki uśmiech na mojej twarzy :) 

foto: AP
foto: Dolce Vita
Wielkie dzięki za pomoc dla mojej niezastąpionej siostry Aleny :)

Gorąco zachęcam do obejrzenia zdjęć z całego pokazu tutaj: KLIK tutaj: KLIK oraz odwiedzenia strony http://www.celebritybridal.pl/

Zdecydowałybyście się na tak odważny makijaż ślubny czy stawiacie raczej na delikatną klasykę? :)
Ala


7 komentarzy:

  1. Ja już suknię mam, więc daruję sobie oglądanie relacji, ale makijaż podoba mi się strasznie! Nie wiem jednak czy miałabym odwagę nosić taki w dniu ślubu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy ślub? :) Rzeczywiście makijaż dość odważny, nie do każdego pasuje...

      Usuń
  2. Piękne makijaże, właśnie takie podobają mi się najbardziej :) a wybór sukni już za mną, ale chętnie wróciłabym do tego wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie stoję przed wyborem i chciałabym mieć to już za sobą ;)

      Usuń
  3. sama w dniu ślubu miałam smokey, tylko delikatniejszy - przejście od różu, przez fiolet do czerni :) przepiękny
    wraz z rzęsami 1:1 (świetnie zrobionymi) robił za cały makijaż, usta tylko od czasu do czasu pociągałam delikatnym błyszczykiem i było super :)
    wszystko zależy od sukienki i stylu panny młodej, ale naprawdę polecam mocniejszy makijaż oka :) usta podczas jedzenia/składania życzeń/ picia szybko znikają, dodatkowo aparat zjada kolory, więc mocniejsze oko nie tylko trzyma się przez całą imprezę, ale też pięknie wychodzi na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to samo mówię Paniom, które maluję na ślub :) Ja też postawię na podkreślenie oka właśnie, smokey jest do tego idealny, miękki i superkobiecy :)

      Usuń
  4. Dobrze, że kobiety teraz są tak odważne! No i moda ślubna jest coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1