środa, 17 września 2014

Jesienne nowości

Jesień nad morzem przychodzi później. Jeszcze ciepło, jeszcze drzewa zielone choć wieczory wcześniejsze i chłodniejsze. Wraz z końcem lata zmienia się także moja kosmetyczka, sięgam po inne kolory, zapachy, inną pielęgnację. Dzisiaj kilka nowości, które nabyłam z myślą o nadchodzącym sezonie :) 


DIOR ADDICT to prezent od Ukochanego. Czekam na chłodniejsze dni, żeby się nim otulić. Nie jestem, jak wiecie, znawcą perfum ale te przypadły mi do gustu bardzo. W końcu M. doskonale wie, co lubię :) 

ESSIE BIG SPENDER kusił mnie kolorem już od dłuższego czasu. Kupiłam go korzystając z promocji, głównie z myślą o jesieni. Wyrazisty odcień na paznokciach w deszczowe, pochmurne dni zawsze dodaje mi pozytywnej energii.

KONTURÓWKI DO UST NYX w kolorze Rose i Natural kupiłam z myślą o ustach nude. Co prawda jesienią i zimą  lubię mocniejsze podkreślenie ust ale tak uniwersalne odcienie na pewno się przydadzą.

MAC ANGEL i FAUX czyli szminkowe klasyki. Bardzo byłam ciekawa,szczególnie pierwszej. Na pewno pojawią się na blogu w szerszej odsłonie :)

YVES ROCHER SEXY PULP to jeden z moich absolutnych ulubieńców wśród tuszy z półki drogeryjnej. Ma genialną szczoteczkę, która nie brudzi powieki, fantastycznie rozczesuje i unosi rzęsy a sam tusz trzyma się bez zastrzeżeń aż do demakijażu. Możecie go teraz złapać w zamian za założenie karty stałego klienta, jest dodawany jako prezent więc jeśli chcecie go przetestować, nie ma lepszej okazji :)

CLINIQUE CC CREAM długo czekał na swój czas, głównie za sprawą ciemnego odcienia. Teraz, kiedy mam bardziej opaloną skórę, postanowiłam dać mu szansę.

Oprócz tego dostałam wręcz fioła na punkcie bransoletek z naturalnych kamieni od Mum. Wraca też sezon na świece, także te zapachowe :) Będą idealnym dodatkiem do dużego kubka ciepłej herbaty, miękkiego koca / lub kota, o ile obdarzy mnie łaską przytulania i gazety lub książki :)

A co u Was nowego? 
Ala



26 komentarzy:

  1. U mnie bardzo dużo nowości się nazbierało. Największym chyba hitem są pomadki mac, nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z ich zakupem. shimmer brick od bobbi brown też skradł moje serce i będzie idealny, jako letnia przypominajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wspominaj o nowościach. Zaraz targi kosmetyczne... ;)

      Usuń
  2. MACowych pomadeczek nie mogę już oglądać - co rusz bym jakąś chciała ;p natomiast tusz YR znam i również uwielbiam :) kiedyś regularnie wracałam do żółtka z MNY, ale ten go zdecydowanie zdetronizował

    OdpowiedzUsuń
  3. YR sexy pulp tez bardzo lubię choć miniwersja z glossy jakaś tak była jeszcze lepsza niż pełen wymiar, który sobie później dokupiłam :) niemniej jest to jeden z moich ulubionych tuszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że można te miniaturki kupić w salonach YR? Za jakieś 5-6 złotych :D

      Usuń
    2. poważnie ? muszę w takim razie dopytać :) byłby idealny na wyjazdy :))

      Usuń
    3. Tak. Ja kupowałam jakoś 3 tygodnie temu w trzech różnych sklepach. Wzięłam chyba z 10 sztuk, z myślą o wyjazdach, między innymi :)

      Usuń
  4. MAC <3 och jak mi się one podobają...

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na wiesci o CC, jestem ciekawa czy Ci sie spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. często czytam o tym zapachu diora jedna nie znam go , muszę to nadrobić i będąc w perfumerii powąchać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchaj koniecznie. Dla mnie jest idealny na jesień właśnie :)

      Usuń
  7. Dla mnie idealnie wygląda ten lakier :) chetnie bym sobie taki sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest piękny chociaż im dłużej na niego patrzę tym mi się wydaje, że podkreśla zaczerwienienia wokół paznokci...

      Usuń
  8. Dior Adict - zazdroszczę!! :) Mój ulubiony zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą maskarę z YR, mam nadzieję, że mi też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konturówki NYX bardzo lubię, tak samo lakiery Essie. Big Spender jeszcze nie mam, więc obejrzę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mój pierwszy raz z tymi konturówkami ale jak będą fajne to z chęcią kupię inne kolory :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1