środa, 16 lipca 2014

Metamorfoza i ślubny makijaż Pauliny

Cześć, czy ktoś tu jeszcze zagląda? :) Dzisiaj przychodzę do Was ze skromnym makijażem ślubnym Pauliny, który część z Was może już widziała na moim instagramowym profilu (klik). Makijaż wykonałam na potrzeby sesji zdjęciowej w gdańskim Dworze Oliwskim. Miało być klasycznie, delikatnie, subtelnie i lekko. Jak wyszło? Efekty oceńcie same: 


Zdjęcia: Agnieszka Potocka, http://subobiektywna.pl/
Fryzury: Sylwana Nowicka, http://professionalhair.pl/
Modelka: Paulina Płoska
Makijaż: ja
 
Jeśli jesteście ciekawe jak powstawał makijaż krok po kroku lub jakich użyłam kosmetyków dajcie mi znać w komentarzu. Przygotowałyśmy też zdjęcia w trakcie malowania więc jeśli Wam się podoba, opowiem więcej :) 

Na jaki makijaż Wy postawiłyście w dniu swojego ślubu? O jakim marzycie?
Uściski!
Ala


26 komentarzy:

  1. idealnie :)
    śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna dziewczyna to i efekt jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, miałam mocno ułatwione zadanie ;)

      Usuń
  3. No jasne, że zagląda! Tylko Ty troche nas zaniedbujesz;) żartuję, sezon ślubny w pełni, więc nie mam pretensji. Dawaj step by step:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doma, wiem, wiem, policzkuję się stopami ;) Ale jak piszesz, sezon ślubny trwa, do tego przeprowadzka i wiele innych tematów się nałożyło. Ale jestem, pamiętam, będę pisać i będzie step :)

      Usuń
  4. Chętnie poznam tutorial, bo makijaż będzie idealny również do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się na wiele innych okazji. Biorę się więc za tutorial :)

      Usuń
  5. Cudowny ten makijaż masz talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, dziękuję! Nawet nie wiesz jak mi miło czytać takie komentarze :*

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem, jak makijaż potrafi odmienić ;-) Stworzyłaś piękność jak z okładek magazynów :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba do takiej perfekcji mi jeszcze baaaardzo daleko ale pracuję nad tym nieustannie ;))) To prawda, makijaż potrafi zdziałać cuda :)

      Usuń
  7. super, opisz co ma na twarzy bo wygląda nieskazitelnie, chodzi mi o baza/podkład/korektor/puder.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie w tutorialu, który niebawem pojawi się na blogu, zapraszam już teraz :)))

      Usuń
  8. Piękny makijaż! Naprawdę mało który ślubny makijaż mi się aż tak spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, bardzo chętnie zobaczę krok po kroku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się aż tylu pozytywnych komentarzy i zainteresowania. Będzie tutorial! :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulina, to niesamowicie motywujące :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1