wtorek, 29 lipca 2014

Ładne rzeczy: biżuteria od Mum Tworzy

Nigdy na blogu nie pisałam o biżuterii, którą lubi chyba każda kobieta. Nie jestem typem sroki, moja kolekcja ogranicza się do pierścionka zaręczynowego, dwóch par prostych kolczyków, dwóch zegarków i od niedawna także dwóch bransoletek. Wszystko jest minimalistyczne, nie przepadam za przepychem a już w ogóle nie lubię biżuterii sztucznej, plastikowej.

Dziś postanowiłam jednak odejść na moment od tematów makijażowo-kosmetycznych za sprawą wyjątkowego prezentu od niezwykle utalentowanej koleżanki :) Sprawiła mi tak ogromną radość, że postanowiłam podzielić się nim tutaj :) To bransoletki wykonane na specjalne zamówienie z naturalnych kamieni (muszlanu i marmurka) oraz srebra. Wybrałam symboliczne zawieszki, letnie połączenie mięty i bieli i jestem nimi kompletnie oczarowana! Zobaczcie same:


Mum tworzy biżuterię na indywidualne zamówienie, nie tylko z naturalnych kamieni ale także rzemyków. Można samemu wybrać kolor, wzór, zawieszkę, wielkość, co Wam się tylko wymarzy :) Jeśli Wam się podoba, zachęcam do odwiedzenia Jej strony, jest tam więcej realizacji: KLIK

Już mam w głowie pomysły na kolejne zamówienie :)
Ala



12 komentarzy:

  1. Piękna *-* Żałuję, że nie noszę biżuterii (toleruję tylko zegarek) bo chętnie bym się skusiła na takie dopieszczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, bardzo lubię taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna,ale ja rzadko nosze bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciła mnie twórczość Twojej koleżanki. :) Piękne te bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna bransoletka! bardzo lubię naturalne kamienie, nie jestem już w wieku, w którym nosi się plastikowe koraliki, choć sztuczną biżuterię nadal mam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) wpisałyby się w mój styl :D :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna. Uwielbiam tego typu bransoletki. Zaraz zajrzę na stronę i może skuszę się na "coś" nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, kobiece i delikatne. Jestem na TAK!
    zapraszam do mnie: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/
    POST ROZDANIOWY! http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2014/08/post-rozdaniowy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już prawie 3000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba, sama jednak nie lubię nosić bransoletek ani innej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1