sobota, 28 czerwca 2014

WYNIKI KONKURSU Z URIAGE

Cześć! Przepraszam Was za opóźnienie z wynikami konkursu. Jak potwierdza częstotliwość dodawania wpisów na blogu, jestem ostatnio wyjątkowo zamotana. Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy a ja będę pojawiała się tu częściej :)


Słoneczny zestaw kosmetyków Uriage Bariesun trafi do czytelniczek: 

Ag Kaczmarek - wolontariat w Indiach brzmi wspaniale! Pomagając innym pamiętaj, żeby dbać także o siebie i swoją skórę :) Mam nadzieję, że zestaw, który Ci wyślę, idealnie się do tego przyda! 

Szpinakożerca - nie być na urlopie od czterech lat to grzech! Mam nadzieję, że uda Ci się to nadrobić na jednej z greckich wysp, które są piękne i które też lubię :) Polecam Ci Mykonos i oczywiście Uriage do ochrony skóry przed śródziemnomorskim słońcem :) 

włosowo - kosmetycznie - festiwal w Ostrawie brzmi cudnie! Nie zapomnij zabrać filtrów przeciwsłonecznych, które niebawem do Ciebie trafią :) Korzystaj ze słońca, dobrej zabawy. Życzę niezapomnianych wrażeń i zdrowej opalenizny! :)

Wyślijcie mi swoje dane adresowe: aiwanczuk@gmail.com

Wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie bardzo dziękuję i życzę niezapomnianych, słonecznych i radosnych wakacji! Korzystajcie z lata na całego ale nie zapomnijcie mnie tu jeszcze odwiedzić od czasu do czasu :) Buziaki!
Ala


6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1