sobota, 7 czerwca 2014

Delikatny makijaż dla Valentiny

Dziś chcę przedstawić Wam piękną Valentinę, która trafiła ostatnio pod moje pędzelki :) Makijaż robiłyśmy na potrzeby sesji wizerunkowej albowiem Valentina zajmuje się organizacją ślubów. Już niebawem będę  mogła zaprosić Was na stronę jej firmy Be My Valentine a tymczasem, dzięki uprzejmości Pani Fotograf, kilka zdjęć z naszego spotkania. 


modelka: Valentina Pokrovskaya
zdjęcia: Agnieszka Potocka (http://subobiektywna.pl/)
makijaż: ja  :) 

Użyte kosmetyki:
twarz: podkład Make Up Atelier Paris 3NB, puder Grimas, bronzer The Balm i róż Kryolan. 
oczy: cienie Inglot, kredka Max Factor, tusz Estee Lauder
usta: Estee Lauder Pure Color Envy

Jak Wam się podoba taka delikatna odsłona?
Ala

11 komentarzy:

  1. śliczna dziewczyna, pięknie podkreślona uroda, cała sesja bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna śliczna w w każdej wersji, a le makijaż oka mnie powalił - perfecto!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie ! genialnie wygląda po makijażu :)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam Cię do Liebster Blog Award!
    http://the-fit-princess.blogspot.com/2014/06/liebster-blog-award.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że Twoja i Agnieszki współpraca tak dobrze się układa ;)
    Valentina urocza a makijaż jak zawsze idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1