niedziela, 1 czerwca 2014

100 happy days i maj w zdjęciach

Maj to mój ulubiony miesiąc w roku. W tym jest dla mnie jednak szczególnie trudny dlatego postanowiłam coś z tym zrobić. Wiele blogerek wprowadziło w życie 100 happy days, co bardziej do mnie przemówiło niż wszystkie chodakowskie akcje razem wzięte ;) Postanowiłam znaleźć w ciągu dnia chwilkę na celebrowanie małych przyjemności, każdego dnia wieczorem przypominać sobie, co sprawiło że się uśmiechnęłam. Chwytam to w kadry i wrzucam na mój instagramowy profil. To tylko część z nich, po więcej zapraszam tutaj


Sama się zdziwiłam, że wbrew pozorom nie żyłam samą pracą ;) Wydawało mi się, że ta pochłania mnie ostatnio bez reszty, a jednak trafiło się kilka całkiem miłych chwil... 

W ostatnim czasie przeniosłam nieco swoją aktywność na Instagram. Światło sprzyja wreszcie fotografowaniu a Facebook ostatnio mocno przegina z ograniczaniem treści, wymuszając płatną reklamę. Jeśli macie ochotę do mnie napisać lub o coś zapytać, wiecie gdzie mnie znaleźć :)

Dajcie znać czy chwytacie w ten sposób swoje małe radości. Z chęcią podejrzę więc śmiało zostawiajcie linki do swoich instagramowych profili. 

Dobrego czerwca!
Ala




7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne buciki na jednym ze zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cammie, buty stare i do bólu proste, tylko klipsy nowe ;)

      Usuń
  2. uwielbiam takie wpisy
    warto dostrzegać radosne chwile w drobnostkach
    zaglądam do Ciebie i podziwiam
    i zapraszam czasem do mnie
    i na bloga i na insta: slonku2207

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni rząd, drugi obrazek od lewej...<3 piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. choć początkowo ociągałam się z insta = teraz bardzo go lubię :) pozwala łapać właśnie takie przyjemne, a drobne chwile, o których wcześniej czy później byśmy zapomnieli - a tak są :) choćby w postaci zdjęcia, które przypomina
    świetne klipsy z serduszkiem :) sama zrobiłam sobie różyczki głównie do baletek :) ale to serduszko świetne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1