poniedziałek, 12 maja 2014

Ślubny makijaż Marty

Cześć :) Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną makijażu ślubnego. Wykonałam go pięknej Marcie na potrzeby sesji zdjęciowej, która odbyła się w niezwykle urokliwym Dworze Oliwskim w Gdańsku. Zrobiłam też drobną korektę odważnemu Panu Młodemu, co nie zdarza się zbyt często ;)



fryzury – Sylwana Nowicka, salon R.SMARZ Professional Hair (www.professionalhair.pl) / suknia ślubna – Atelier Suknie Marzeń (www.sukniemarzen.pl) / bukiet – Event by Ev (www.eventbyev.pl) / fascynator z woalką – Misstery (www.misstery.pl) / Marta Czajkowska - Panna Młoda / Daniel Sitek - Pan Młody (www.danielsitek.com) / zdjęcia – Agnieszka i Przemek Potoccy (http://subobiektywna.pl/)/ makijaż - ja :)

Co byście powiedziały, gdyby tematyka ślubna pojawiała się na blogu częściej? Macie już swój wielki dzień za sobą czy wszystko jeszcze przed Wami? Chętnie podzieliłabym się inspiracjami, które zbieram na własne potrzeby i na potrzeby Pań, które mam przyjemność w tym dniu malować. Dajcie znać czy posty ślubne Was interesują no i oczywiście czy podoba Wam się makijaż :)

Ala


29 komentarzy:

  1. całą przepieknei wygladała bardzo oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wszystkich, którzy się do sesji przyłożyli :)

      Usuń
  2. ja już po ślubie, ale zawsze chętnie oglądam :) ten makijaż to po prostu cudo no i fiolet :)))
    poza tym piękne portrety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż i piękna sesja.

    Zawsze lubię pooglądać wszelkie zdjęcia związane z tematyką ślubną, więc nie krępuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie się patrzy na takie obrazki, prawda? :) Będzie więcej bo ze względów zawodowych jak i prywatnych, temat jest mi coraz bliższy ;)

      Usuń
  4. po prostu pięknie! cudowny makijaż i prziepiękna sesja :)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona tym makijażem.Jest idealny.Chciałabym mieć takie umiejętności jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, aż się zarumieniłam, serio! :) To długie miesiące upartego ćwiczenia i nie odpuszczania marzeniom. Każdy może to osiągnąć :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż (!) i wow jestem pod wrażeniem paznokci Panny Młodej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważnie, prawda? Mi też się podoba, wreszcie coś innego niż frencz :D

      Usuń
  7. śluby mnie nie kręcą ale miło popatrzeć na piękne zdjęcia, makijaz i całą to oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też same śluby nie, wesela tym bardziej :D Co innego ślubne stylizacje :D

      Usuń
  8. bardzo ładny makijaż, a zdjęcia są rewelacyjne, też chciałabym mieć tak fajną sesję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty już po czy jeszcze przed, Żaneta? Sesję zawsze można mieć :)

      Usuń
  9. piękny makijaż i cala sesja również

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sesja a bukiecik cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Iwony, która układała piękne kwiaty :) Bardzo mi miło, że się podoba nasza praca :)

      Usuń
  11. pewnie, że chce więcej:) zawsze z tej kategorii uwielbiam oglądać, makijaż i sesja - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona tym makijażem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo motywujące, dziękuję! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1