środa, 9 kwietnia 2014

My Esotiq Dream

Mam blisko 160 cm wzrostu, jestem niezbyt proporcjonalna, a i aparat niekoniecznie mnie kocha :P Dlatego też modelką nigdy nie zostanę ale czasem mam to szczęście stać po drugiej stronie i wykonywać makijaże :) Taka praca, czy to przy pokazach czy przy sesjach zdjęciowych, zawsze jest dla mnie dużą przyjemnością i ciekawym doświadczeniem. Spotkałam wiele pięknych dziewczyn, które dziś pracują w różnych miejscach na świecie, czego im strasznie pozytywnie zazdroszczę :) 

Dlaczego dzisiaj o tym? Marka ESOTIQ zaproponowała mi poinformowanie Was o konkursie, jaki organizuje we współpracy z wiodącą agencją modelek AVANT MODELS.


My ESOTIQ Dream: Zostań Modelką to autorski projekt marki ESOTIQ we współpracy z AVANT MODELS, wiodącą agencją modelek w Polsce, która pod swoimi skrzydłami ma tak znane top-modelki jak Joanna Krupa czy Kasia Struss. Celem konkursu jest spełnienie dziewczęcych marzeń o karierze modelki. Nagrodą główną jest uczestnictwo w kampanii reklamowej marki ESOTIQ na sezon jesień-zima 2014 oraz możliwość podpisania kontraktu z agencją modelek oraz wiele innych atrakcyjnych nagród! Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.mydream.esotiq.com!

Nie czekaj! Zgłoś się i przeżyj niezwykłe chwile razem z ESOTIQ!

Myślę, że wśród Was albo wśród Waszych znajomych znalazłaby się atrakcyjna dziewczyna, która choć przez chwilę chciała spróbować swoich sił jako modelka. To ciekawy zawód, możliwość poznania interesujących ludzi i odwiedzenia inspirujących miejsc. To też możliwość oddania się w ręce makijażystów, fryzjerów, stylistów, fotografów i niezliczonej ilości metamorfoz. Która z nas tego nie lubi? :D 

Jeśli myślałyście kiedykolwiek choć przez chwilę o karierze w modelingu, zachęcam Was do udziału. Warto walczyć o swoje marzenia, zawsze! :)

Ala


4 komentarze:

  1. Ja też mam 1.60 i na modelkę na baaank bym sie nie nadawala :) ale za to makijaze to juz inna sprawa, masz wtedy styczność z tym "światem" od 2 strony ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i to zawsze jest bardzo ciekawe doświadczenie :)

      Usuń
  2. Ja też mam 160 wzrostu gdybym miałam chociaż 5 cm więcej zgłosiłabym się bo markę Esotiq bardzo lubię i regularnie tam kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety regulamin pozwala na udział od 1,65 :) Ja też lubię ich bieliznę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1