wtorek, 1 kwietnia 2014

Makijaż ślubny Marty

Cześć! :) Dziś pokażę Wam zdjęcia z wyjątkowego dla mnie spotkania. Wyjątkowego za sprawą kilku kwestii, w tym nieporozumienia i pomyłki, które mimo dokładnie przemyślanej stylizacji panny młodej, pozmieniały nam szyki ;) Nie ten makijaż do upięcia, nie ta sukienka do makijażu i moment, w którym wszyscy to sobie uświadomiliśmy patrząc na siebie - bezcenny :)

Mimo tego, że ostateczny efekt rozminął się z moim zamierzeniem całkowicie, chcę Wam te zdjęcia pokazać bo uważam, że są przepiękne. Wszystko za sprawą niesamowitych ludzi i magicznego miejsca. Wybrałam te, na których dobrze widać makijaż, wszystkie prace możecie zobaczyć tutaj - KLIK












Tego dnia poznałam niemal całą ekipę, która pracowała przy zdjęciach. Muszę powiedzieć, że mam szczęście do ludzi :) Od razu złapałam z wszystkimi dobry kontakt. Było maksimum profesjonalizmu ale też mnóstwo żartów i śmiechu, dobra atmosfera i życzliwość. Bardzo się cieszę, że mogłam ich wszystkich poznać i mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się przy innych projektach. 

Udział wzięli :) 

Sylwana Nowicka – salon R.SMARZ Professional Hair (www.professionalhair.pl)
Dagmara Sierańska – Atelier Suknie Marzeń (www.sukniemarzen.pl)
Iwona Przybojewska – Event by Ev (www.eventbyev.pl)
Da Vinci Tailoring – (www.davinci.pl)
Marta Czajkowska – Panna Młoda
Daniel Sitek – Pan Młody (www.danielsitek.com)
Agnieszka i Przemek Potoccy – subObiektywna fotografia (http://subobiektywna.pl/)
w: Dwór Oliwski (www.dworoliwski.pl)

Czy ta sukienka nie jest obłędna? Panna Młoda piękna? Pan Młody przystojny i czarujący? Kwiaty i biżuteria idealne? Fryzura elegancka? Wnętrze klimatyczne? :) 

Wyjątkowo cieszą mnie zdjęcia i to, że mogłam wziąć udział w sesji w roli makijażystki. Cały czas myślę sobie, jakie to jest niesamowite, że z nieśmiałych marzeń tak szybko udało mi się przejść do realizacji. Cały czas się uczę i mam świadomość, że jeszcze przede mną długa droga ale mimo to już teraz wiem, że to była dobra decyzja, bo jak mało co procentuje teraz dużą dawką życiowej radości! :) 

Sięgajcie po swoje marzenia! Zawsze. :)
Ala



14 komentarzy:

  1. Suknia jest obłędna! Makijaż również mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusia :) Suknia to prawdziwe dzieło sztuki :)

      Usuń
  2. Makijaż jest przepiękny, para i suknia też, jak z bajki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Panna młoda sliczna miała fryzurę makijaz rownież ;) pełna elegancja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, w imieniu swoim i mistrza fryzur, dziękuję :)

      Usuń
  4. Zdjęcia są boskie! Para wygląda obłędnie! Wnętrze, klimat, suknia (!!!) - wszystkie jest absolutnie przepiękne i dopięte na ostatni guzik. Makijaż idealnie dopełnia całości - gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, bardzo mi miło. Suknia na żywo prezentowała się jeszcze piękniej, jest mistrzowsko wykończona! :)

      Usuń
  5. Przepiękna młoda para. Taka suknie mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja, a suknie i makijaż robią fenomenalne wrażenie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katsuumi, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  7. suknia cudowna. takie podobają mi się najbardziej, a makijaż bardzo ładnie pasuje nma ślub :) obserwuję i zapraszam http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1