środa, 12 marca 2014

WIOSENNY MAKIJAŻ Z KRESKĄ

Czujecie wiosnę? :) Ja już zdecydowanie otrząsnęłam się z zimowego marazmu, co owocuje nowymi, świeżymi makijażami. Dziś więc coś zielonego, bo ten kolor właśnie najbardziej kojarzy mi się z wiosną.


Na twarz nałożyłam podkład Bourjois Healthy Mix i róż MAC Well dressed. Powieki pomalowałam lekko satynowym cieniem w kolorze nude, załamanie zaznaczyłam różem, kreskę zrobiłam dwoma cieniami Inglot na mokro. Wytuszowałam rzęsy czarną maskarą, brwi podkreśliłam cieniem w kremie Maybelline a usta szminką MAC Fanfare. Miało być bardzo szybko, lekko, świeżo i wiosennie :)

Modelką jest oczywiście moja siostra, Alena.

Jak Wam się podoba taka kreska? Nosiłybyście? :) 
Ala



29 komentarzy:

  1. ubiegłe lato pełne było u mnie kolorowych kresek...pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu jest moja siostra, dziękuję w jej imieniu :)

      Usuń
  2. swietna. jak swiezy listeczek tulipanowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jaka idealna kreska! pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kreska idealna i super kolorowa ;) Teraz będę siedzieć i uczyć się taką robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza, powodzenia! :)

      Usuń
  5. Idealna kreska! Pozazdrościć umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dłuuuugie godziny ćwiczeń, duuużo brzydkich słów po drodze i nieudanych prób :) Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. Świetna kreska :) może sama spróbuję któregoś dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Próbuj, na pewno się uda. Na blogach znajdziesz wiele tutoriali jak ją dobrze wykonać, może sama też zrobię coś podobnego :)

      Usuń
  7. Kreska bardzo mi się podoba. Jednak nie wiem, czy nie nałożyłaś ciut za ciemnego podkładu (2 zdjęcie od dołu)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożyłam najjaśniejszy odcień Bourjois HM, możliwe że to kwestia światła i tego, że Alena na dekolcie ma bardzo cienką, pergaminową skórę :) Makijaż robiłyśmy bardzo na szybko, może gdybym wyrównała nieco koloryt niżej, nie byłoby takiego efektu na zdjęciach. Następnym razem bardziej zwrócę na to uwagę :)

      Usuń
  8. Piękne te kreski idealne, równiutkie, jakim pędzelkiem malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Bogusia! :) Malowałam skośnym Maestro, ze złotej kolekcji.

      Usuń
  9. pięknie to wygląda! muszę sobie zafundować coś kolorowego na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno spróbuję jeszcze z niebieskościami i może z pomarańczowo-żółtą wersją :) Polecam zaszaleć, jak nie teraz to kiedy? :)

      Usuń
  10. idealna kreseczka :) i na dodatek takie przejście w odcieniach :) super

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczny bardzo do Ciebie pasuje ta zielona kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na zdjęciu to nie jestem ja :P Mimo wszystko dziękuję ;)

      Usuń
  12. piękna ta kreseczka:) Twoja siiostra ma przepiękne brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jej tego, po cichu, zazdroszczę ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. To nie jestem ja, zachęcam do czytania postów ;P

      Usuń
  14. Śliczne, nosiłabym! Pozdrawiam, Joanna Mazur z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kreska jest genialna :) zwłaszcza ten gradient robi swoje.
    Każdej wiosny obiecuję sobie, że wprowadzę trochę koloru do makijażu w postaci np. kolorowej kreski właśnie, ale zawsze kończy się tak samo... :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1