poniedziałek, 17 marca 2014

SMOKY EYE

To już ostatni dzwonek, żeby pokazać na blogu ten makijaż. Już za chwilę, już za moment będzie ciepło, wiosennie, lekko i kolorowo. Tu zaś mamy jeszcze klimat zimowy i piękne czarno - białe zdjęcia. Tak na koniec sezonu :)


Zdjęcia: Patrycja Stefanowska http://www.patrycjasteff.blogspot.com/
Modelka: Ola 
Makijaż: ja 

Było bardzo zimno, był deszcz ale morze szumiało, i piękna modelka, i zdolna ekipa i malowanie. Mogło się nie udać? :) 

Uściski :)
Ala





14 komentarzy:

  1. Pięknie zdjęcia:) Smokey genialny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję w imieniu swoim i fotograf :)

      Usuń
  2. Ojej jaka piękna modelka! a smokey też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, też jestem pod wrażeniem jej urody :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, a modelka widać, że nie miała łatwego zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie miała :) Ekipa drżała z zimna w kurtkach więc co dopiero w ubraniach przygotowanych do tego zadania... :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i perfekcyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczarowały mnie i zdjęcia i makijaż, świetne smoky, chociaż niestety nie jest to make up dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie <3
    wspaniały klimat, śliczna modelka i genialny makijaż. Po prostu perfect ;)

    http://gotta-dash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję w imieniu całej ekipy :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1