poniedziałek, 3 marca 2014

ŚLUBNY MAKIJAŻ PATRYCJI KROK PO KROKU

Dziś wracam ze ślubnym makijażem, jaki wykonałam Patrycji na potrzeby sesji zdjęciowej, którą niedawno pokazywałam na blogu. Ponieważ rzadko opisuję krok po kroku wykonany makijaż, a w tym przypadku mam kilka zdjęć 'backstage'owych', postanowiłam pokazać go nieco bliżej i napisać kilka słów na temat mojej wizji wersji ślubnej.


Jak widzicie to bardzo prosty makijaż więc dużego zaskoczenia nie będzie :) Muszę jednak przyznać, że bardzo lubię malować w taki sposób. Owszem, fajnie czasem zaszaleć ale najbardziej lubię makijaże klasyczne, podkreślające urodę, w których nie czujemy się przemalowane.

Zaczęłam od pomalowania oka. Nałożyłam bazę na powieki, utrwaliłam ją matowym cieniem w cielistym kolorze. Całą ruchomą powiekę pokryłam jasnym cieniem, który pięknie odbija światło a przestrzeń pod łukiem brwiowym rozjaśniłam mieszając maty - znów cielisty i biały.


Zewnętrzny kącik oka zaznaczyłam brązem, w międzyczasie pojawiło się tam też trochę fioletu :) Granice nad załamaniem rozcierałam różem, którego później użyłam na policzki, a wewnątrz, przy nosie, naniosłam odrobinę rozświetlacza. Dolną powiekę podkreśliłam brązem, linię rzęs zaznaczyłam czarnym linerem, który podkreślił dodatkowo kształt oka.


Pełne skupienie :)
Na całą twarz nałożyłam wygładzającą bazę, lekki podkład i matujący puder transparentny. Kontury zaznaczyłam bronzerem, policzki podkreśliłam różem a na ich szczyty zaaplikowałam niewielką ilość prasowanego rozświetlacza. 
 
Na koniec pozostało podkreślenie brwi, wytuszowanie rzęs i pomalowanie ust. Użyłam do tego pomadki a na środek warg nałożyłam odrobinę błyszczyka wymieszanego z rozświetlaczem. Jasną kredką zaznaczyłam łuk kupidyna, by jeszcze bardziej uwydatnić usta. Pomalowałam i przypudrowałam dekolt, zaznaczając delikatnie obojczyki bronzerem i pudrem odbijającym światło. I voila, gotowe :)






Zdjęcia wykonała Agnieszka, która na swojej stronie zamieściła też kilka zdań ode mnie na temat tego i makijażu ślubnego w ogóle. Znajdziecie też kilka dodatkowych porad, serdecznie zapraszam: http://subobiektywna.pl/makijaz-slubny-trwaly-i-naturalny/

Mam nadzieję, że będę miała możliwość zamieszczania tutaj tak pięknych zdjęć częściej :)

Jaki makijaż wybrały(by)ście na swój ślub? Jeśli macie zdjęcia, podeślijcie, jestem bardzo ciekawa.
Uściski,
Ala





21 komentarzy:

  1. Przepiękny. Idealnie dobrany ,nie przesadzony w żadnym calu. Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, taki klasyczny :) Fajnie współgra i z urodą modelki i z suknią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż. Bardzo dobrze dobrany idealnie podkreśla urodę panny młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten makijaż, Alu! Ja pewnie wybrałabym bardzo podobny. Lubię tak delikatnie wymalowane oko i odpowiednio zaakcentowane usta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, na prawdę, delikatny i subtelny i bardzo pasuje pannie młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, cudna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, ja postawiłam w dniu swojego ślubu na mocniejsze fiolety ale taki też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, idealny dla Panny Młodej i nie tylko :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Właśnie, z uroczystścią ślubną zawsze mi się kojarzy taki złoty makijaż:) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Alu, wg mnie-laika, makijaże klasyczne ukazują talent i warsztat MUA, fantastycznie zrobiłaś oczko; a można liczyć w przyszłości na listę kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Będą dokładne listy tego, na czym pracuję i może tutoriale, jeśli będzie zainteresowanie :)

      Usuń
  12. Wygląda idealnie! Chętnie skorzystałabym z Twoich usług na moim weselu, ale miałabyś spory kawałek do przejechania i nie opłacałoby się to niestety

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż, zarazem subtelny i z pazurem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna modelka :-)
    Makijaż świetny, masz talent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. można wiedzieć, co to za szminka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Kryolan dla Glossybox, jeśli się nie mylę :)

      Usuń
  17. Wszystkim Wam bardzo, bardzo dziękuję za motywujące komentarze! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1