środa, 26 marca 2014

Ślubny makijaż Magdy

Dziś poznajcie Magdę - moją koleżankę, która wystąpiła tu w roli modelki i którą już wkrótce będę miała przyjemność malować na jej własny ślub! :)

Makijaż wykonałam cieniami Inglot i Sleek, na twarzy podkład Revlon Photoready, odrobina różu, rozświetlacz Make Up Studio i szminka - jeśli mnie pamięć nie myli - Airy Fairy Rimmel.
Uwielbiam te delikatne piegi! :)






Zdjęcia zrobiła niesamowicie zdolna Agnieszka http://subobiektywna.pl/
Przepiękna suknia Very Wang pochodzi z http://www.sukniemarzen.pl/

Jak Wam się podoba taka odsłona makijażu ślubnego?
Ala




17 komentarzy:

  1. Przepiekny makijaż, idealnie pasuje do modelki.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny makijaż :) skąd ten fiolet? szukam podobnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, mieszałam ze sobą dwa cienie: Sleeka i Inglota :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. modelka, makijaż i zdjęcia są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przepiękny. Swieży, elegancki . Taki idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny makijaż.Modelka zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Spontaniczne upięcie z kawałka materiału :)

      Usuń
  8. Absolutnie robi wrazenie!!! :) no i modelka piekna ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna modelka, a makijaż to istne mistrzostwo! super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna dziewczyna i piękny makijaż :) bardzo podobają mi się mocniej zaakcentowane oczy w makijażu ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubię, kiedy oczy są na pierwszym planie :)

      Usuń
  11. Ładną ma Magda urodę :) Ślicznie wykonałaś makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za Wasze makijaże, każdy z osobna! Cieszę się, że Wam się podoba. Niebawem kolejne odsłony makijaży ślubnych bo wciągnęłam się na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i piekna Panna Młoda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1