piątek, 21 marca 2014

MAKIJAŻ DO SESJI - DARIA

Ta sesja zdjęciowa od początku była wyjątkowa. Przepięknie położony Dwór Oliwski, ośnieżony las, cisza i spokój wokół działały bardzo inspirująco. Do tego modelka o wyjątkowej urodzie i bardzo zdolna Pani fotograf, to się musiało udać! :) Zdjęcia urzekły mnie swoim klimatem, szczególnie analogowe. Na bloga wybrałam te, na których dobrze widać makijaże. W sumie wykonałam ich trzy - od bardzo delikatnego, z zaznaczonymi ustami, po mocniejsze, bardziej wyraziste oko. 








make up: ja 

Jak Wam się podoba? Dużo więcej wyjątkowo pięknych zdjęć możecie zobaczyć na profilu Ani: KLIK.

To już tyle z 'zimowych' sesji, czas na wiosenne przyjemności. Już niedługo kolejne ślubne propozycje i duuużo nowości kosmetycznych.

Ala


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie;) Modelka również jest ładna, kobieca, pomimo krótkich włosów:P Jedyne co nie do końca mi się podoba - to bardzo ciemne brwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, dziękuję za komentarz :) Mnie się te brwi Darii bardzo podobają ale wiadomo, każdy lubi co innego :)

      Usuń
  2. cała ekipa świetnie się spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pracować z takimi ludźmi, sama przyjemność :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, cieszę się, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1