piątek, 14 lutego 2014

ŚLUBNY MAKIJAŻ PATRYCJI

Nie przygotowałam żadnego makijażu specjalnie z okazji Walentynek. Wiem, nie godzi się, dlatego żeby nieco się zrehabilitować chcę pokazać Wam zdjęcia przepięknej Patrycji, którą miałam przyjemność malować. Jest kobieco, delikatnie, romantycznie więc można go podciągnąć pod dzisiejszą okazję ;) 

Zdjęcia tak bardzo mi się podobają, że postanowiłam zaszaleć i pokazać ich więcej. Ich autorką jest Agnieszka, Subobiektywna. 


Modelka: Patrycja Kreft
Fryzura: Kuba Czesze
Suknia ślubna: Suknie Marzeń
Foto: Agnieszka Potocka

makijaż: ja 

Jeśli chcecie zobaczyć jak i czym wykonałam makijaż, dajcie znać, pokażę jeszcze kilka zdjęć z backstage'u :)

Może być? :)
Ala


20 komentarzy:

  1. na swój ślub chyba wolałabym coś jeszcze delikatniejszego, ale ta Panna Młoda pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to drugi makijaż z tej sesji, który pokażę niebawem będzie jeszcze mocniejszy :D

      Usuń
  2. ale piękny makijaż :)
    bardzo mi się podoba, bardzo :)
    Alicjo, Ty to tworzysz dzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) Bardzo mi miło, bardzo :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż i piękna modelka. :) masz talent do tego co robisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, delikatny a zarazem wyrazisty, panna młoda wyglądała i pewnie czuła się pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak się właśnie czuła ;)

      Usuń
  5. Makijaż piękny, delikatny i podkreślający urodę dziewczyny. Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i i świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu swoim i Agnieszki bardzo dziękuję :)))

      Usuń
  7. Pięknie, wręcz idealnie bez zbędnej ciężkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo, bardzo mi miło :) Takie makijaże właśnie lubię :)

      Usuń
  8. bardzo mi się podoba :) sama na swój ślub miałam mocniej podkreślone oczy, usta z czasem się ścierają przy jedzeniu i piciu, a oczy zostają i przykuwają uwagę :)
    z chęcią dowiedziałabym się jak krok po kroku taki makijaż zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowałam coś na kształt tutorialu więc na pewno się pojawi taki wpis :)

      Usuń
  9. Absolutnie piękna panna młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie piękny makijaż i panna młoda:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1