piątek, 21 lutego 2014

MAC RUSSIAN RED - MAKIJAŻ ALENY

Alenę, moją siostrę, widzieliście na blogu na pewno nie raz. Pomagała mi, będąc moją modelką, kiedy zaczynałam uczyć się makijażu. Obie zaangażowałyśmy się na tyle, że zaczęłyśmy rozwijać się w tym kierunku i dziś często spędzamy wspólnie czas chwytając za pędzle :)

Wczoraj na jej blogu ukazała się recenzja szminki MAC. Zrobiłam Alenie ostatnio makijaż z jej wykorzystaniem więc postanowiłam Wam go pokazać. Klasyka w czystej postaci czyli look, jaki obie lubimy najbardziej :)


Na twarz nałożyłam podkład MAC Face and Body Foundation i odrobinę korektora Pro Longwear. Kontury zaznaczyłam bronzerem i lekko musnęłam policzki różem Well Dressed (także MAC). Podkreśliłam brwi paletką z Catrice, Alena wytuszowała rzęsy mascarą Bourjois. Na ustach oczywiście przepiękna MAC Russian Red.

Przyznam, że szminka, jak przystało na tę markę, totalnie mnie zauroczyła. Ma idealną konsystencję, świetnie się aplikuje, jest trwała i poraża kolorem :) Jeśli jesteście jej ciekawe, zapraszam na więcej zdjęć i pełną recenzję tutaj: KLIK

Bardzo Wam też polecam bloga Aleny i jej makijażowy profil na Facebooku.

Piękną mam siostrę, nie? :D 
Uściski!
Ala


12 komentarzy:

  1. Śliczny, wyraźny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, bez dwóch zdań :) Akcent na usta to był świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna ma typowo hiszpanska urode:) brakuje jej tylko czerwonego kwiata we wlosach i dlugiej sukni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, może kiedyś zrobimy taką stylizowaną sesję. Dziękuję za inspirację :)

      Usuń
  4. Siostra piękna ale tak mocne brwi mi sie nei podobaja - strasznei wyostrzajaj jej i tak juz ostre rysy ja bym je wyregulowala i delikatnei rozjasnila by byly delikatniejsze ale to taki moj zamysl :) Kazdy ma inne poczcucie piekna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie wydaje, że Alena nie ma ostrych rysów twarzy ale zawsze jest coś, co można zrobić lepiej :) Następnym razem spróbujemy lżejszej wersji i porównamy, jak wyjdzie lepiej. Dzięki za sugestię :)

      Usuń
  5. Przepięknie <3 Dopiero trafiłam na Twojego bloga i już jestem zachwycona, mega profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać, dziękuję :) To bardzo, bardzo motywujące :)

      Usuń
  6. Piekny a pomadka jest przepiękna soczystą czerwień

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1