poniedziałek, 24 lutego 2014

KURS MAKIJAŻU ŚLUBNEGO W SZKOLE ANITY FOLARON

Dziś w kilku słowach wrażenia z warsztatów harmonii kolorystycznej w makijażu ślubnym, na których byłam wczoraj. Emocje jeszcze nie do końca opadły więc wszystko opiszę na świeżo :)

Warsztaty odbyły się w Szkole Wizażu i Stylizacji Anity Folaron w Poznaniu Skórzewie i trwały 5 godzin, podczas których prowadząca, Pani Grażyna Walczak, opowiedziała nam wiele o kolorach i technikach ich łączenia. Następnie wykonała pokaz makijażu z wykorzystaniem kosmetyków Make Up Atelier Paris i opowiedziała wiele na temat nowości. Drugą część stanowiła praktyka, czyli makijaże wykonane przez nas. Wszystkiemu towarzyszyli pani Anita i pan Ireneusz, którzy także zaangażowali się w przekazywanie nam swojej wiedzy na temat wykonywania makijaży i produktów, które były do naszej dyspozycji. Początkowo miałyśmy wykonać jeden makijaż, ale ponieważ szło nam dość gładko, udało się wykonać dwa, zamieniając się cierpliwymi modelkami :) 


Przyznam, że wykonywanie makijaży pod okiem Państwa Folaron, w takim towarzystwie nieco mnie onieśmieliło. Miałam sporą tremę, chciałam wyciągnąć ile się dało i z tych wszystkich emocji zapomniałam zrobić zdjęcia pierwszego makijażu :D Drugi już udało mi się przytomnie uwiecznić :) Miałam szczęście, moja modelka była przepiękna, bardzo cierpliwa i bardzo sympatyczna - Aniu, jeśli mnie czytasz, dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam! W makijażu postawiłam na bardzo delikatne kolory, których aparat połowę zjadł... Smacznego.


 Podsumowując, uważam, że było warto pojechać na te warsztaty. Dlaczego? 
  • Nie uważam, że wiem i umiem wszystko i pewnie nigdy nie będę tak myśleć ;) O makijażu ślubnym, kolorystyce, technikach aplikacji przeczytałam już wiele publikacji a jednak dowiedziałam się nowych rzeczy.
  • Mogłam się sprawdzić pod świeżym okiem profesjonalistów. Dobrze jest pokazać swoją pracę komuś, kto patrzy po raz pierwszy - zawsze można zauważyć coś, co do tej pory zostało pominięte :)
  • Mogłam pracować na nieznanych mi dotąd kosmetykach Make Up Atelier Paris. Jeszcze kilka dni temu, zanim dowiedziałam się o warsztatach, oglądałam je na stronie z zamiarem kupna. Dziś już dokładnie wiem, co wpadnie mi do kuferka.
  • Pracowałyśmy w naprawdę kameralnej grupie - była nas tylko czwórka, wiec prowadząca warsztaty Pani Grażyna, jak i Państwo Folaron, poświęcili każdej z nas wiele uwagi. Szkoła zapewniła nam także modelki. Jedyne, co musiałyśmy przywieźć to pędzle.
  • Czułam, że wszystkim zależy, abym wyszła zadowolona. Prowadzący dużo z nami rozmawiali, pytali o wrażenia, pomagali w doborze kosmetyków i obiektywnie oceniali naszą pracę. Byli do naszej dyspozycji, nie patrzyli zniecierpliwieni na zegarek, kiedy zbliżał się koniec. 
  • Pracowałyśmy w dużej, przestronnej i dobrze oświetlonej dziennym światłem sali. 
  • Na miejscy znajdował się sklep, w którym mogłyśmy kupić kosmetyki z 10% rabatem. 
  • Atmosfera była bardzo luźna, bez zbędnego spięcia. Poznałam Magdę z bloga http://matleenamakeup.blogspot.com/, której makijaże śledzę już od dłuższego czasu. Skorzystałam też z jej doświadczenia i kilku cennych wskazówek, które na pewno zapamiętam :)
  • Za warsztaty zapłaciłam 300 zł, za pięć godzin nauki.
Od lewej: Pani Grażyna, ja, Magda (Matleena) i Pani Anita Folaron
 Na koniec otrzymałyśmy oczywiście certyfikaty uczestnictwa. 


To były moje pierwsze tego typu warsztaty (nie licząc szkoły wizażu) i myślę, że nie ostatnie. Dużo informacji, nowych kosmetyków do wypróbowania, wrażeń. Poukładam to sobie na spokojnie i na pewno wykorzystam wykonując kolejne makijaże. Mam nadzieję, ze zawitam do Poznania jeszcze nie raz - wypatruję kolejnych kursów :)

Ala

10 komentarzy:

  1. Byłam kiedyś w ich siedzibie, faktycznie fajnie tam ;) Zastanawiam się nad pełnym kursem u nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie :) Przemiła atmosfera i ciepłe, domowe wnętrze :) Ja pewnie też się skuszę na jakiś kurs :)

      Usuń
  2. Kurs wydaje się byc wporządku, przynajmniej z tego co psizesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę z czystym sumieniem polecić :)

      Usuń
  3. Fajnie, że rozwijasz swoją pasję. Piękny makijaż wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Upadłam się i rozwijam, na ile pozwala mi czas :)

      Usuń
  4. Piękne makijaże:) Fajnie, że mogłaś nauczyć się czegoś nowego na warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w liceum bardzo chciałam uczyć się w tej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 20.10 jest fajny kurs u nich ale modelka we własnym zakresie...nie mam bezrobotnych koleżanek a płacić dziewczynie, żeby ze mną pojechała i opłacić dojazd to trochę się nie kalkuluje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doma, może napisz do nich, że nie masz możliwości przyjechać z modelką? Całkiem możliwe, że mogą poprosić jedną z uczennic szkoły. Myślę, że to nie będzie kłopot, na pewno będą chcieli pomóc, to fajni ludzie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1