niedziela, 2 lutego 2014

ARIADNA

Ariadna to jedna z najweselszych, najpogodniejszych osób, jaką ostatnio spotkałam. Myślę, że to pozytywne usposobienie widać na jej twarzy. Nie potrzebuje wyrazistego, mocnego makijażu, wystarczyło subtelne podkreślenie naturalnego piękna :)

 




 



Ariadna zajmuje się grafiką i web designem. Jej miejsce w sieci możecie zobaczyć tutaj: KLIK
Zdjęcia zrobiła Agnieszka, zapraszam także do odwiedzenia jej strony: KLIK

Aga, dziękuję za bonusowe ujęcia :) 

 

Ten tydzień zapowiada się bardzo makijażowo. Pokażę Wam też inne sesje, w jakich brałam udział. Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam :) 

Ala


12 komentarzy:

  1. Pięknie wydobyłaś oczy i ożywiłaś cerę :)
    wygląda świetnie

    super zdjęcie z pudrem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie podkreślona uroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zagadka rozwiązana - śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza :) Pięknie podkreśliłaś oczy. Są wyraziste, ale nadal wyglądają naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przyznać ze to imię naprawdę do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale podkreśliłaś urodę Ariadny :) Żadnych ozdobników nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kobieta o pięknym uśmiechu :) ale w Twoim makijażu wygląda jeszcze piękniej - świetnie udało Ci się podkreślić te ogromne, radosne oczy i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bardzo pięknie, jak bym chciała być tak pomalowana :)
    I jak bardzo bym chciała, żebyś mi pomogła dobrać revlona bo mam 330 ale jest taki ciemny :) za ciemny :)
    truska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truska, Colorstay? Mogę przynieść te, co mam w domu i zobaczymy. Albo kup jaśniejszy i wymieszaj :)

      Usuń
    2. Tak Colorstay, to przynieś i ja przyniosę i pomaziamy :) tru

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1