środa, 29 stycznia 2014

MAKE UP TRENDY - PUBLIKACJA

Na tego posta długo nie mogłam się zdecydować ale ostatecznie, ponad miesiąc od ukazania się gazety, namyśliłam się i jest :) To moja pierwsza, podpisana nazwiskiem, publikacja makijażu! Ukazała się w magazynie MAKE-UP Trendy, w wydaniu karnawałowym. Co prawda makijaż jest bardzo prosty, klasyczny i nie ma w nim nic odkrywczego ale jest :) Dla mnie to i tak ogromne wyróżnienie.



Materiał przygotowałam z modelką Dagmarą, fotografem Rafałem i Patrycją. Bardzo im z tego miejsca dziękuję - za mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy przy sesji. Mimo pracy w późnych godzinach, była energia i moc! :)

Cały opis makijażu (jak widać nieźle się rozpisałam :)) znajdziecie w magazynie, jest jeszcze na półkach w Empiku. Gdybyście jednak chciały zobaczyć tutaj krok po kroku, dajcie znać. 

No, to pierwsze koty za płoty :) 
Wysyłam ciepła moc! 
Ala


17 komentarzy:

  1. Wow! No pięknie! Gratuluję! Makijaż cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kosmetyki m-up studio. Gratuluje publikacji, ktora z reszta widzialam w magazynie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję! Życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i w końcu sukces - więc powinnaś się takimi rzeczami chwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra! Zazdrocha! Makijaż faktycznie prosty, ale bardzo przyjemny dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, serdecznie gratuluję, a makijaż jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję jutro czegoś podobnego, podoba mi się to zestawienie :)
    Gratulacje dla Niestrudzonej Poszukiwaczki Przygód :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1