niedziela, 15 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNA LISTA PREZENTÓW

Święta coraz bliżej. Zwykle o tej porze narzekałam na wszędobylskie choinki, radiowy repertuar, korki przy galeriach handlowych, kolejki w sklepach, nadmiar obowiązków i zadań do wykonania. Tym razem postanowiłam zorganizować się wcześniej i zadziwiająco dobrze mi poszło :) Zakupy zrobione, większość prezentów czeka  na zapakowanie a ja wyjątkowo spokojnie i radośnie cieszę się na najbliższe dni! :) Postanowiłam jednak przygotować posta dla tych, którzy wciąż szukają inspiracji na świąteczne podarunki dla bliskich. Poniżej lista drobiazgów, które przyszły mi na myśl na hasło: świąteczna wishlista :)


1. Termofor. Moje tegoroczne odkrycie. Niestety dwa futra, które mam w domu niespecjalnie chciały odnaleźć się w tej roli, dlatego musiałam zainwestować w mniej ruchomy ;) Ten za zdjęciu pochodzi z Home&You ale w Empikach też znajdziecie równie fajne i mięciutkie. W ostatnich dniach odkryłam, że nie tylko ogrzewają w zimne dni ale także pomagają na bólowe dolegliwości. Koszt 20-50 zł, ulga i przyjemność z stosowania bezcenna :) 

2. Prostownica. Najlepiej z zaokrąglonymi brzegami, które umożliwiają zrobienie loków i fal bez efektu złamanych pasm, aby nie umrzeć z nudów czesząc się każdego dnia tak samo ;) Jeśli możecie polecić konkretną markę i model, będę wdzięczna :) 

3. Ciepły, miękki szlafrok, idealny by zminimalizować szok po wyskoczeniu z ciepłego łóżka w ciemne, zimne poranki ;) Idealny by wypić w nim poranną kawę lub otulić się po zimnym prysznicu.

4. Lampa pierścieniowa, niezbędnik blogujących zimową porą. Robienie zdjęć w tej krainie mroku  doprowadza mnie powoli do zapaści...

5. Organizer na kosmetyki, bo kto nie lubi przekładać swoich skarbów i trzymać ich na widoku? :D Ja na razie wykorzystuję wiklinowe koszyki z kokardkami, by uczynić je bardziej dziewczyńskimi, słoiki, buteleczki, stojaczki, podstawki, spodeczki i nie wiem co jeszcze... Rano, kiedy mam zwykle 13 sekund na makijaż, bywa to dość upierdliwe. Te przezroczyste przyciągają mój wzrok już od jakiegoś czasu. 

6. Kalendarz Leuchtturm1917. Dostałam go w prezencie w zeszłym roku i już nawet nie zerkam w stronę Moleskine. To najlepszy kalendarz, jakiego kiedykolwiek używałam - jest czytelny, praktyczny, zawiera tygodniowy rozkład i dużo miejsca na notatki i jest w rewelacyjnych kolorach, które cieszą oko cały rok. Wykonanie najwyższej jakości, uwielbiam i bardzo polecam.

7. Ciepły komin to jest coś, bez czego nie wychodzę z domu. Mogę nie nosić biżuterii ale uwielbiam mieć coś zamotanego wokół szyi. Zimą lubię ciepłe, miłe w dotyku i miękkie, ten ze zdjęcia wyjątkowo wpadł mi w oko. 

8. Ciepłe skarpety to obowiązkowy prezent gwiazdkowy ;) Pomysł maksymalnie oklepany ale ja na takie bym nie narzekała, szczególnie, że się starzeję i z każdym zimowym sezonem ubieram się coraz grubiej ;)

9. Lustro z listwami oświetleniowymi śni mi się już od jakiegoś czasu. Odkąd nastała ciemność już kilkukrotnie zmieniałam w domu miejsce na wykonanie makijażu bo wciąż światło nie takie. To jest porządne stanowisko pracy a nie jakaś taka tułaczka od parapetów do stołów i stołków ;)

10. Kapcie, zwane przez niektórych ciapami ;) Najcieplejsze jakie można znaleźć, nie można takich nie chcieć. 

11. Kapok na telefon. Komu się nie przydaje? Odkąd mam swoją nową, białą stację nadawczą z dużym ekranem lękam się, że go porysuję, zrzucę, pobiję, upuszczę albo zniszczę w  inny sposób. Chętnie przytuliłabym jakąś osłonę, najlepiej gustowną, kolorową, żeby łatwiej było wygrzebać z torby. 

12. Makijaż fotograficzny Eryki Sokólskiej i Jacka Grąbczewskiego to publikacja, na którą poluję bez skutku już od dłuższego czasu, nie znika z mojej wishlisty. Na szczęście bez problemu można kupić wiele równie fajnych książek o makijażu - idealnych na prezent.

13. Toaletka - która kobieta o niej nie marzy? Do kompletu przydałoby się idealnie oświetlone miejsce do jej postawienia, a ponieważ na razie takiego nie mam, nie mam też toaletki :) 
 
Moja lista mogłaby mieć jeszcze ze sto punktów, bo uwielbiam i cieszę się z każdej drobności. 
Jeśli kogokolwiek zainspirowałam lub podsunęłam pomysł na prezent, to bardzo mi fajnie :)   
Jestem ciekawa co jest w Waszych listach do Świętego Mikołaja...

Ściskam,
Ala



15 komentarzy:

  1. Lampa pierścieniowa jest też na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena, w taką pogodę to chyba jedyne wyjście ;)))

      Usuń
  2. Miałam lampę "dostać" na święta, ale jednak będę musiała sobie sama ją sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem tanie papucie były ostatnio w Biedronce :)
    Teraz na moją listę trafił też kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A idź z tą Biedronką :P Jak mają coś fajnego w ofercie to zanim się zorientuję, już nie ma śladu.

      Usuń
  4. Miałam tą książkę, dawno temu, przeczytałam i sprzedałam. Była całkiem OK (dobrej jakości zdjęcia), ale nic nowego się z niej nie dowiedziałam ;) Może w jakiejś bibliotece mają żeby wypożyczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, właśnie ze względu na zdjęcia chciałabym ją mieć na własność. Wiem, co jest w środku bo już ją miałam w rękach :) Ja jestem kolekcjoner książek i albumów o tej tematyce :)

      Usuń
  5. Też bym chciała takie kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiasmile

    5 niedawno upolowałam w TKMax i jestem zadowolona :D
    9 i 13 też mi sie marza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TKMax...byłam tam raz w życiu ale prawie dostałam zapaści nerwowej :P

      Usuń
  7. Ja na święta dostałam zestaw kosmetyków firmy Dermika z nowej serii Calligraphy i jestem z nich bardzo zadowolona! Dostałam krem do twarzy i olejek i już po kilku dniach stosowania widzę efekty ! Skora jest dobrze nawilżona, wygładzona i ujędrniona. Wydaje sie byc bardziej uelastyczniona a zmarszczki spłycone! I to juz po kilku dniach ! Myślę ze przy dłuższym stosowaniu efekty beda jeszcze lepsze ! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym tu jeszcze dodała jakiś mily gadzet ze zdjęciem np ze sklepu: http://www.eprezent.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1