środa, 4 grudnia 2013

OKULARY Z FIRMOO

Jakiś czas temu otrzymałam pierwszą propozycję przetestowania okularów marki Firmoo, ale odmówiłam. Tematyka mojego bloga wydawała mi się wówczas zupełnie niespójna z produktem. Kiedy po raz kolejny przedstawiono mi ofertę, postanowiłam się jej bliżej przyjrzeć.Oprawki, które miałam do wyboru okazały się zaskakująco fajne. Uznałam ostatecznie, że noszenie ciekawych okularów ma jednak spory związek z wizerunkiem a te, które pokazywały na stronach znajome mi blogerki naprawdę mi się podobały. Na plus zaliczyłam też rewelacyjną komunikację z przedstawicielem -Tina odpowiadała na wszystkie moje upierdliwe pytania wyjątkowo szybko i cierpliwie :) Skoro tak, to czemu nie? :)

Zdecydowałam się na oprawki #F012 (klik). Wysłałam Tinie dane z recepty i już po kilku dniach (!!! patrz, jak się to robi, pocztopolskazłodziejska) paczka była już u mnie. Mimo, że czytałam na blogach wiele pozytywnych wpisów, po otwarciu przesyłki byłam zaskoczona z wielu powodów:
  • wspomniany już, szalenie krótki czas dostawy - firma jest w Stanach, fabryka w Chinach, mimo to całość szła szybciej niż moja ostatnio dłuuuugo wyczekiwana przesyłka z innej dzielnicy Gdańska...
  • małe a cieszy, czyli dodatki: twarde etui, woreczek, ściereczka i mini śrubokręt do samodzielnego regulowania oprawek - wszystko potrzebne i zaskakująco dobrej jakości 
  • wysoka jakość wykonania samych oprawek - spodziewałam się trzeszczącej tanizny ale jestem pozytywnie zaskoczona- nie widzę różnicy między tymi oprawkami a moimi dotychczasowymi, za które zapłaciłam kilkaset ciężkich złotych...
  • lekkość oprawek - moje poprzednie okulary z salonu Fielmann są dużo cięższe, Firmoo nosi się wygodniej i bardziej komfortowo, dużo szybciej się do nich przyzwyczaiłam 
  • moje -5 dioptrii nie stanowiło przeszkody do wysyłki :) Trochę się obawiałam grubości szkieł i ich osadzenia w oprawkach ale i tu firma mocno dała radę - całość bardzo dyskretnie i zgrabnie się prezentuje, bez efektu denka od butelek ;)
  • design i szeroki wybór oprawek, wiele wariantów kolorystycznych - każdy znajdzie coś dla siebie. Zastanawiałam się czy słusznie wytypowałam swój model bez przymiarki ale okazało się, że wszystko jest świetnie opisane, zwymiarowane i zobrazowane na stronie. Porównałam sobie wymiary poprzednich okularów i tych planowanych i wiedziałam czego się spodziewać. Jeśli nie macie okularów do porównania, możecie wgrać swoje zdjęcie (Virtual Try-On System) i upewnić się, czy wybrany model będzie pasował.
  • logo Firmoo jest dyskretnie umieszczone w wewnętrznej części oprawki.
Podsumowując, jestem zadowolona, że zdecydowałam się na zamówienie. Co prawda nie poszalałam i wzięłam bardzo klasyczny model ale taki właśnie, nieco koci mi się podoba. 




 





Korzystając z rzadkiej okazji, kiedy pokazuję na blogu swoją buzię, pokażę też mój codzienny makijaż no make up :) Ostatnio jesienne przesilenie wypuszcza mnie z łóżka w ostatniej możliwej minucie więc na ogarnięcie się przed wyjściem mam naprawdę mało czasu :) 

podkład: Max Factor Face Finity All Day Fawless 3 in 1 / róż: MAC Well dressed / brwi: Catrice Eyebrow Set / tusz: Lovely Curling Pump Up / usta: MAC Fanfare

Jeśli podobają Wam się oprawki i macie ochotę na swoją parę, pamiętajcie o programie First Pair Free dla nowych klientów (http://www.firmoo.com/free-glasses.html). Ale ostrzegam, że apetyt rośnie w miarę jedzenia - mimo, że mam na nosie świeżą parę, już wypatrzyłam sobie w ofercie nowy model, który totalnie mnie zauroczył :D 

Dołączyłam do fanek Firmoo, nie tylko ze względu na świetny produkt, który spełnił moje oczekiwania na 100% ale także ze względu na komunikację. Nie mam na co ponarzekać, to była pozytywna decyzja i należy jej się pozytywna recenzja.   


Macie już swoje pary? Chętnie zajrzę w linki, które modele wybrałyście. Jeśli jeszcze się wahacie pamiętajcie, że firma jest otwarta na wszelkie formy współpracy z blogerami ;)

Buziaki!
Ala


26 komentarzy:

  1. Bardzo Ci ładnie w tych okularach:) trafiony wybór oprawek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twarzowe masz te oprawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny model :) bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór, jeśli chodzi o oprawki - bardzo Ci w nich do twarzy :) Zaskoczyłaś mnie, że okulary tak szybko do Ciebie dotarły, moje zazwyczaj potrzebowały ponad tygodnia, a jak mój chłopak zamawiał (poza współpracą blogerską:P) to czekał prawie 2 miesiące ;)
    p.s.
    mam teraz włosy tej samej długości, co Ty :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona jak przyszła paczka...
      Najlepiej :)))

      Usuń
  5. bardzo ładnie w nich wyglądasz - miałam na nie chrapkę jednak byłyby dla mnie za małe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja się obawiałam czy będą okej. Na blogach widziałam, że niektóre oprawki były dużo za duże ale udało mi się trafić chyba w sam raz.

      Usuń
  6. Wyglądasz prześlicznie, a okulary dobrałaś idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Też uwielbiam Firmoo, ich okulary są moimi ulubionymi ;)

      Usuń
    2. Dzięki Kasia. Szczerze mówiąc wolę je od Fielmanna. Może dlatego, że są nowe :) Z Firmoo upatrzyłam sobie kolejny model więc chyba się przerzucę ;)

      Usuń
  7. Bardzo Ci pasują te oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygladasz w tych oprawkach :) mi niestety takie nie pasują, mam słabe rysy twarzy i takie grube ramki sprawiaja ze wyglądam komicznie, moje okulary to dwa szkiełka i cieniutki drucik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stare okulary też były dużo, dużo delikatniejsze :)

      Usuń
  9. pasują Ci idealnie :) śliczne :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach :) I okulary ogólnie wyglądają bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci pasują, dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tak bardzo spodobały mi się te oprawki, że zamówiłam dla siebie. Są idealne :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1