czwartek, 19 grudnia 2013

MAGIA ŚWIĄT Z GLOSSYBOX

Dotarło właśnie do mnie ostatnie w tym roku pudełko Glossybox. Otwierałam je z wielką ciekawością i nadzieją na fajną, świąteczną zawartość. Co znalazłam w środku? Zapraszam na szybki przegląd.





  • NAILS INC. Lakier do paznokci w kolorze Victoria (pełny produkt, ok. 55 zł / 10 ml)
  • NUXE Huile Prodigieuse Or ze złotymi drobinkami (miniaturka 10 ml + saszetka)
  • YVES ROCHER żel pod prysznic i do kąpieli Złota Wanilia (miniaturka z limitowanej kolekcji 50ml)
  • SIQUENS Prevention, krem do cery tłustej (pełny produkt, ok. 52 zł / 50 ml)
  • OROFLUIDO Beauty Elixir olejek do włosów (miniaturka 5ml)
  • ORIENTANA maska pod oczy z naturalnego jedwabiu (pełny produkt, ok. 10 zł)
  • CHLOE See by Chloe (próbka perfum w fiolce 1.2 ml)
  • sporo makulatury w postaci kartki z życzeniami, kartki z opisem produktów, voucher do Zalando (40 zł rabatu za zakupy powyżej 200 zł), rabaty do Yves Rocher i kupon do Bath & Body Works (tylko do wykorzystania w dwóch galeriach handlowych w Warszawie, LOL).

Czy jestem zadowolona? Nie wiem, z chęcią przetestuję suchy olejek - ten bez drobinek bardzo lubiłam więc jestem pozytywnie nastawiona do testów złotej wersji. Podoba mi się też kolor lakieru do paznokci - ostatnio coś podobnego za mną chodziło więc Glossy trafiło idealnie. Ciekawa też jestem maski pod oczy. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków a przede mną długa podróż więc na pewno sprawdzę jej działanie w warunkach niemal ekstremalnych :) Od razu zabiorę się też za testowanie olejku do włosów. Jedyne, z czego nie jestem zadowolona to krem Siquens (nie mam tłustej skóry więc mi się nie przyda) i żel Yves Rocher. Nadal średniopółkowe marki nie pasują mi do idei testowania 'luksusowych' kosmetyków - wolałabym, żeby pudełko było lżejsze ale zawierało kosmetyki trudniej dostępne. Wygląda 'na bogato' ale z nami, blogerkami urodowymi, nie jest tak łatwo ;) 

Zorientowałam się właśnie, że próbka perfum i maska pod oczy są prezentami dla klientek VIP, które subskrybują pudełko nieprzerwanie od kilku miesięcy. Jeśli to jest prezent za lojalność, to niezbyt hojny - płatki za 10 zł i fiolka, którą można dostać w perfumerii bez konieczności zrobienia zakupów. Szaleństwo :P

Podsumowując, źle nie jest, Glossybox znów balansuje pośrodku, gdzieś między zadowoleniem i rozczarowaniem. Wciąż się zastanawiam czy kontynuować subskrypcję, przetestuję to, co otrzymałam w tym roku i pewnie podejmę decyzję. 

Jak Wam się podoba zawartość w tym miesiącu? Znacie te kosmetyki? A może macie inną wersję  pudełka? Będzie mi miło, jeśli zostawicie komentarz :)

Ściski!
Ala


39 komentarzy:

  1. Niby ciekawe kosmetyki, ale jakoś tak bez szału... Suchy olejek Nuxe bardzo lubię, drobinkową wersję mam w takiej właśnie miniaturze i jakoś leży ;) Lakier jest bardzo ładny. Za to dodawanie kremu niedopasowanego do skóry? Dziwne, przecież uzupełniało się pforil urody na ich stronie i wg tego mieli przydzielać kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profil swoją drogą, zapasy magazynowe swoją ;) W zeszłym miesiącu pozbyli się szamponów z datą przydatności do zużycia do końca grudnia więc niespecjalnie mnie to dziwi ;)

      Usuń
    2. Słyszałam o tym szamponie :/ Słabo, oj słabo...

      Usuń
    3. Delikatnie mówiąc...Jeszcze słabsze było ich tłumaczenie.

      Usuń
  2. Zdecydowanie najciekawszym produktem w pudełku jest lakier NAILS INC., bardzo ładny odcień Ci się trafił. Krem niedopasowany do typu skóry to bardzo słabe zagranie ze strony Glossy Box. Faktycznie daleko produktom do luksusowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekipa Glossybox niespecjalnie się przejmuje opiniami subskrybentek, dali temu wyraz już nie raz. Dlatego mocno się zastanawiam nad kontynuacją.

      Usuń
  3. Hm, ciekawie. Ja dopiero czekam na swoje pudełko, mam nadzieję, że trafi mi się trochę inny zestaw, bo chciałabym jednak mieć niespodziankę, a nie mogłam się oprzeć przeczytaniu tego postu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, Sylwia, skąd ja to znam :) Kupuję pudełko od samego początku i dzisiaj dopiero DRUGI raz udało mi się nie zajrzeć i mieć niespodziankę :D

      Usuń
  4. pakiet lojalnościowy mnie rozczulił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL, mnie też. Lepiej bym się czuła, gdybym jednak nie doczytała, że to gratisy dla VIP :D

      Usuń
  5. wg mnie kiedpskie to pudelko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie są bardzo podzielone ale i u mnie bez zachwytu. Zobaczymy jak się spiszą te kosmetyki w użytkowaniu.

      Usuń
  6. W sumie nawet podoba mi się pudełko - krem pasowałby do mojej cery, olejek i lakier też mi odpowiadają... W sumie zamówiłam pudełko, ale miałam jakieś problemy z płatnością, więc muszę sprawdzić jak się sprawy mają i czy w ogóle dotrze do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jesteś na tak to trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. Haha no tak, no i anulowali moje zamówienie... :D No nic, może następnym razem, skoro teraz już jest wyprzedane...

      Usuń
    3. No to słabo... Olejek i lakier chcę sobie zostawić ale jeśli krem pasuje do Twojej cery, możemy zorganizować małą wymiankę jeśli chcesz :)

      Usuń
  7. Hmm...bez żadnych rewelacji. ja na swoje pudełko jeszcze czekam. Ciekawa jestem co w moje wpakowali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa Twojego. Podobno jest aż 6 wersji, na razie widziałam 3.

      Usuń
  8. Chętnie zobaczę lakier, zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalia, na razie pomalowałam jeden paznokieć, bo nie mogłam wytrzymać :) Pomaluję wszystkie i wrzucę na instagram.

      Usuń
  9. uj biednie :( na święta liczyłam na jakieś WOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku były fajne bileciki i naklejki do pakowania prezentów. W tym roku trochę mi tego zabrakło.

      Usuń
  10. Nie postarali się na święta. Poprzednie edycje były fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już kiedyś pisałam, Glossybox leci mocno sinusoidalnie... Nigdy nie ma górki cały czas.

      Usuń
  11. Chyba sobie zamówię pudełeczko od następnego roku.. tak tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bieda z nędzą ! tak je ocenię. po listopadowym dali ciała w tym miesiacu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mogli się bardziej przyłożyć chociaż listopadowe moim zdaniem było znacznie gorsze.

      Usuń
  13. Dla mnie calkiem zachecajaco, przynajmniej tak sie wydaje :z zwenatrz" ;) ale na co dzien pewnie nie do konca praktyczne . Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciesze się, że w tym miesiącu nie zamówiłam. w listopadzie było o wiele lepsze pudełko. lakierem do paznokci bym nie pogardziła, żelem pod pryznic i odżywką też nie, ale krem raczej nie dla mnie. pokaż koniecznie ten lakier jak nałożysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, zaraz się zabieram za malowanie :) Mnie się listopadowe pudełko jednak mimo wszystko chyba mniej podobało.

      Usuń
  15. mnie to pudełeczko się podoba :) aż żałuję, że nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem można zamówić archiwalne pudełka więc może jeszcze nic straconego?

      Usuń
  16. oj kosmetyków nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakimś sposobem trafiłam na twoją notkę z losowania rozdania w 2011 http://aleetzya.blogspot.com/2011/09/wyniki-rozdania-z-jajem.html
    Muszę Ci powiedzieć że strasznie mi się spodobało, hehe. Kociak losujący zwycięzce, świetnie! Oryginalny pomysł nigdy wcześniej się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I think that is an motivating point, it made me think a bit. Thank you for sparking my thinking cap. Sometimes I get so much in a rut that I just sense like a record.
    online games best

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć :) przypadkiem trafiłam na Twój blog szukając kuferka... i zaraz pędze do OBi zobaczyć ;D ciekawy blog, zapraszam serdecznie do mnie , zaczynam przygodę z makeup'em :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szczerze, to zawartość taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1