wtorek, 12 listopada 2013

SESJA Z KAROLINĄ

Jakiś czas temu uczestniczyłam w sesji zdjęciowej z Karoliną Henning, byłą uczestniczką programu Top Model. To było dla mnie duże wyzwanie i doświadczenie ale cieszę się, że się na nie odważyłam. Efekty możecie zobaczyć poniżej.


modelka: Karolina Henning
zdjęcia: Patrycja Stefanowska / Anna Kosik 
stylizacja: Ewa Cięszka / 3BOXES
fryzury: Magda Komoń
mua: ja

Wiem, że jestem świeżakiem i jeszcze dłuuuuuga droga przede mną ale niezmiernie się cieszę, że mogę już teraz pracować z tak fantastycznymi, zdolnymi ludźmi. Kolejne sesje za mną, kolejne zdjęcia czekają na publikacje a ja z każdym wykonanym makijażem jestem pewniejsza siebie i pewna, że to jest to, co uwielbiam i chcę robić!
Ala

9 komentarzy:

  1. Świetna sesja, gratuluję talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ś W I E T N A sesja !
    ___________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyna wygląda PRZEPIĘKNIE. Cudne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!
    I genialne jest, to jaką radość Ci to sprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sesja udana pod kazdym wzgledem ! wspaniala robota!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre fotki naprawdę bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra robota, modelka w tym makijażu prezentuje sie bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1