poniedziałek, 28 października 2013

OTWARCIE ORGANIQUE W GDYNI

W miniony piątek miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu, kolejnego już w Trójmieście, sklepu Organique - tym razem w nowym, gdyńskim centrum handlowym Riviera. I jak to w przypadku kosmetyków tej marki, oszołomiły mnie smakami, zapachami, kolorami.

Najpierw Pani Gosia (też blogerka, współautorka strony dlabab.com) opowiedziała nam wiele o kosmetykach, odpowiadała na nasze pytania, pozwalała wąchać, smarować, testować i sprawdzać :) Mogłyśmy na spokojnie poznać całą ofertę sklepu. Przyznam, że znam kilka produktów marki ale kilka też bardzo mnie zaciekawiło, np. mydło z Aleppo, glinki, maski algowe czy masło do ciała sprzedawane na wagę.

 





 
 
  



Wyjątkowo chętnie przyjęłam to zaproszenie ze względu na możliwość spotkania się z innymi blogerkami - dziewczynami, z którymi się już znam. Okazji do poplotkowania nigdy dość :) 

od lewej: Monika, Martyna, Aneta, Martyna :)

Kasia

Monika i Aneta

Pani drzewo :)


Aneta mówi: O, Ala, weź to powąchaj :D

Martyna, Aneta, Martyna :)

Poznajecie? To:

Pogaduchy, razem z Panią Gosią, dziewczynami z agencji, przedstawicielami marki i kierownikami pomorskich sklepów kontynuowaliśmy w restauracji Tłusta Kaczka. Bardzo Wam polecam to miejsce - obowiązkowe na mapie Gdyni, kiedy szukacie pysznego jedzenia. Było elegancko, smacznie, świeżo, zdrowo i bardzo estetycznie. Wnętrze jest bardzo przytulne, naprawdę nie chce się z niego wychodzić. Wielkie brawa za wybór miejsca - ja jestem zachwycona i z pewnością będę tam wracać.




Podsumowując, to był bardzo przyjemny wieczór spędzony w świetnym towarzystwie. Zapachy i smaki na długo zapadną mi w pamięć, szczególnie, że zabrałam część z nich do domu :) Niebawem podzielę się z Wami wrażeniami.

Używacie kosmetyków Organique? Macie swoje ulubione?
Ala


21 komentarzy:

  1. ale super relacja cudownie Dziewczyny, w Toruniu są tylko małe stoiska.

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle wspaniałości że nie wiedziałabym na co patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Wam dobrze :)
    w Poznaniu w końcu doczekaliśmy powrotu sklepu Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć :) Niedługo się wybieram do Riviery i na pewno wstąpię do Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  5. malutki ten sklepik, kiedyś tam zajdę na pewno, o i wiem gdzie ta Tłusta Kaczka, skoro smaczne to i ja z chęcią tam coś zjem, bo jeść uwielbiam tak samo mocno jak miziać się kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajome twarze widzę :) Żałuję, że tego wieczora miałam inne plany i nie mogłam z Wami być :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam niczego z Organique ale teraz zapragnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam oferty tej marki, więc tym bardziej wyczekuję Twoich wrażeń z ich używania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę tam zajrzeć, bo mieszkam w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że kosmetyki przypadną Ci do gustu i będziesz nas częściej odwiedzała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to wszystko cudownie wygląda:) Kule, kuleczki, mydełka, kolorki:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki są świetne... no i te zapachy :) Ostatnio brałam kąpiel ze złotą solą od Organique, sama przyjemność. Miło było się zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to wszystko wygląda! Raj! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja póki co nie znam kosmetyków tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, Gosia :) i pewnie Tomek był? :)

    w końcu się Gdynia doczekała.. kocham Organique :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh, znalazłam kogoś z Gdyni ;D Chciałam wejść w dniu otwarcia Riviery do Organique, ale w pewnym momencie było tam tyle osób, że sobie odpuściłam! Myślę, że trzeba się wybrać drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jeszcze tam nie było ;) ale mydło Aleppo mam i śmiało mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1