środa, 2 października 2013

Mój dyplom - sesja plenerowa

Dziś wreszcie mogę napisać, że jestem dyplomowaną wizażystką i podzielić się zdjęciami z sesji plenerowej. Przyznam, że przeżywałam ten dzień bardzo ale kiedy wzięłam pędzle w dłoń, całe napięcie minęło. Malowało mi się świetnie, atmosfera na planie była luźna i bardzo pozytywna. Magda i Marcin dokładnie oddali to, o co mi chodziło. Efekty naszej współpracy poniżej (kilka wersji, bo nie mogłam się zdecydować :) ).



 


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali, trzymali kciuki i wierzyli w sukces :) To niewiarygodne, jak dużo daje takie wsparcie.

No, to pierwsze koty za płoty :) 
Ala



29 komentarzy:

  1. Gratuluję, efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja! Pierwsze zdjęcie ♥ :) I ta fuksja na ustach... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, piękny makijaż. Również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, piękna sesja! Miałaś dobre wyczucie co do wyboru modelki - Madzia zawsze wygląda ładnie, niezależnie od makijażu :P Lubiłam ją malować, ehh stare czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję!
    Ja właśnie wczoraj dostałam pierwszy certyfikat i teraz czekam na kolejny:)) Mimo wszystko dalej robię kurs.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z całego serca :))
    Sesja, usta modelki są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Makijaż jak i cała stylizacja, co do zdjęć nie mogę się czepiać, chociaż nie podoba mi się retusz twarzy na pierwszym zdjęciu, policzek mało naturalny, wydaje mi się, że nie było aż takiej dużej potrzeby retuszu, bo modelka jest bardzo urodziwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pięknie wyszło Kochana! :D Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ala, normalnie dech zapiera w piersi, pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dyplomu! Stylizacja modelki jak i zdjęcia wyszły pięknie :) Życzę Ci kolejnych sukcesów i mocno trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje baaardzo gorąco :* a sesja cudooo :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło jeszcze raz gratuluję, S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!!:) Jestem pod ogromnym wrażeniem!!:) Przepiękny makijaż!:) Ogromne gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze. To bardzo, bardzo motywujące! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Kurcze, pamiętam z jakim entuzjazmem pisałaś, że zaczynasz szkołę, wrzucałaś pierwsze makijaże, a teraz już masz dyplom :) Pięknie ją pomalowałaś, zresztą od początku wiedziałam, że masz wyczucie, tylko skilla udoskonaliłaś! A dyplomu zazdroszczę, przyda Ci się na pewno, też będę musiała o tym jeszcze pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy to zleciało... :) Myśl, myśl, ja ledwo skończyłam a już myślę, co by tu jeszcze :D

      Usuń
  16. Wow, gratuluję! Sesja genialna, przede wszystkim dzięki charakterowi, który oddałaś makijażem i jestem pod mega-wrażeniem!


    ps. podoba mi się tu, więc obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1