piątek, 4 października 2013

Mistrzostwa Wizażu już jutro!

Jakiś czas temu postanowiłam wziąć udział w Mistrzostwach Wizażu, które odbywają się na Targach Uroda w Gdańsku. Wysłałam zgłoszenie z czterema zdjęciami makijażu, własnym projektem i wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Nie liczyłam na zbyt wiele bo wiem, że do konkursu stają dziewczyny z mistrzowskim warsztatem. Jakie było moje zdziwienie kiedy odebrałam telefon z informacją, że zakwalifikowałam się do finału :)

 

Konkurs już jutro a ja czuję mieszankę radości, euforii, przerażenia i tremy. Mam jednak nadzieję, że wszystko się uda i będę mogła dopisać kolejne cenne doświadczenie do swojej listy. Wiem też, że spotkam inne blogujące wizażystki, z czego niesamowicie się cieszę. Za wszystkich trzymam kciuki, wszystkim życzę jutro powodzenia a przede wszystkim dobrej zabawy. Mam nadzieję, że się bardzo nie skompromituję :P

Dajcie znać jeśli brałyście już udział w podobnych konkursach. Wszelkie rady i wskazówki mile widziane :) Kogo spotkam na targach?

Ala

16 komentarzy:

  1. Gratulacje i powodzenia!
    Dasz radę :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dasz radę!!:):) Jutro cały dzień będę trzymała za Ciebie kciuki!!:):):):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno doskonale sobie poradzisz :) Połamania pędzli Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i będę trzymać kciuki! Bo zdolna z Ciebie dziewczyna!
    Mi znowu nie było dane bo akurat maluję jutro do ślubów, więc nawet nie myślałam o tym by się zgłaszać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper:) Życzę połamania pędzli!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam za Ciebie kciuki :) Na pewno dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogłam z tej niepewności i poszukałam wyników!
    Gratuluję wyróżnienia! mam nadzieję, że zdasz dla nas (foto)relację z tego wydarzenia??;)
    http://urodatargi.amberexpo.pl/title,Otwarte_Mistrzostwa_Makijazu_i_Stylizacji__KOBIETA_NA_ANTYPODACH,pid,2089.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, szybka jesteś :D
      Będzie relacja, będą zdjęcia i info o nagrodach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1