wtorek, 8 października 2013

Kobieta na Antypodach

Gdyby ktoś mi powiedział, kiedy zakładałam bloga, że kiedyś zostanę wyróżniona w konkursie dla wizażystów, nie uwierzyłabym. A jednak tak się stało. To nieprawdopodobne, gdzie może zaprowadzić nas praca i wiara w to, że może się udać!

W minioną sobotę odbyły się w ramach Targów Uroda 2013 Mistrzostwa Wizażu i Stylizacji pod hasłem Kobieta na Antypodach. Znalazłam się w finale, wśród sześciu innych uczestniczek. To był mój pierwszy udział w konkursie, popełniłam kilka błędów ale mimo to jestem bardzo zadowolona. Modelka, na którą liczyłam okazała się niedyspozycyjna więc szukałam zastępstwa. Następnie musiałam, z powodu zmiany modelki, w ostatniej chwili zmienić stylizację :D Teraz zrobiłabym wiele rzeczy inaczej - fryzurę, dobór stroju i dodatków, ale bardzo skupiłam się na samym makijażu. Wiem, że  muszę jeszcze popracować nad stylizacją włosów i ciuchami ale to nigdy nie było moją mocną stroną i wszystko jeszcze przede mną ;) Cieszę się, że miałyśmy na to dwie godziny. Mogłam spokojnie walczyć ze zrobieniem gładkiego kucyka (co nie okazało się wcale takie proste), przebraniem modelki, założeniem dodatków itp. Myślałam, że stres dopadnie mnie na scenie, kiedy będę malowała pod presją czasu (60 minut), pod okiem komisji, która nie wahała się podchodzić naprawdę blisko, wyłapując najdrobniejszy błąd, ale nic takiego się nie stało. Kiedy tylko chwyciłam pierwszy pędzel, poczułam się naprawdę swobodnie. Patrzyłam na zegarek, liczyłam czas i starałam się wykonać swoją pracę najlepiej jak umiałam. Udało się nawet skończyć przed czasem. Atmosfera przed, jak i w trakcie była naprawdę bardzo wesoła, nie czułam nawet cienia rywalizacji. Już sam fakt, że znalazłam się wśród tak kreatywnych, doświadczonych i zdolnych dziewczyn był dla mnie wystarczającym sukcesem.









Wreszcie miałyśmy okazję się spotkać! Po prawej Karolina z bloga http://grzee.blogspot.com/
Makijaż, dzięki któremu dostałam się do finału (zgłoszenie)

Już w garderobie wiedziałam, że mój udział w mistrzostwach będzie typowo poznawczy, ale jak się okazało nie odeszłam ze sceny z pustymi rękami :D Otrzymałam wyróżnienie od magazynu MAKE-UP TRENDY (klik) i publikację makijażu krok po kroku w wydaniu karnawałowym! Praca będzie wykonana kosmetykami Make Up Studio i pędzlami Maestro, które także otrzymałam w ramach nagrody. Radość! :)

Jestem wyjątkowo dumna z Kasi, która zajęła 3.miejsce i Karoliny, która zajęła 2. miejsce. Jesteście niesamowicie zdolne, malowanie z Wami na jednej scenie to dla mnie zaszczyt i super frajda! :) 

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem. Dałyście mi MOC!!!


14 komentarzy:

  1. Gratuluję! przepiękny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mieć taki makijaż to marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!!!:) Zdolniacha z Ciebie!!:):):*
    Makijaż przepiękny:) Zdecydowanie zasłużone wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, gratulacje! Zdolniacha z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ala, serdecznie gratulacje! Idziesz jak burza :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana!!!! Ogromnie się cieszę!!! Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda, że musiałaś zmienić modelkę, ale gratuluję wyróżnienia! i trzymam kciuki w przyszłych konkursach makijażowych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha :) bardzo ładny makijaż, powinno być więcej niż wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I LOVE YOU :) Twoje makijaże to istna perfekcja :*

    OdpowiedzUsuń
  10. no Kochana, gratulacje! możesz być z siebie naprawdę dumna! piękny makijaż i gładziutki kucyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję! masz ogromny talent! :)) piękny makijaż i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1