wtorek, 15 października 2013

Glossybox by Kasia Tusk

Nie jestem fanką Kasi Tusk ani jej bloga ale na to pudełko czekałam z dużą ciekawością. Spodziewałam się po nim, że będzie ciekawsze, bardziej przemyślane i nie zawiodłam się.



Co w środku? 
  • BIODERMA Sensibio H2O - kultowy płyn micelarny
  • GOLDEN ROSE lakier do paznokci Rich Color (pełny produkt)
  • LOVE ME GREEN Organic Energising Face Peeling (pełny produkt)
  • PALMER'S brązujący balsam do ciała 
  • PAT&RUB cukrowy scrub do ciała żurawina i cytryna
  • WELLA PROFESSIONAL Stay Styled Finishing Spray

Jestem bardzo zadowolona z zawartości i z chęcią sięgnę po każdy z produktów. Miałam już okazję poznać lakiery z serii Rich Color więc nie będę zawiedziona. Bioderma jest kosmetykiem, do którego stale wracam - jest super delikatna, a jednocześnie skutecznie zmywa makijaż. Peelingi na pewno się nie zmarnują, szczególnie ten do twarzy jest bardzo trafiony - właśnie skończył mi się korund więc szukałam zamiennika. Spray utrwalający włosy i bronzer to kosmetyki, po które nie sięgam na co dzień ale dużo dobrego słyszałam o tych firmach i cieszę się, że będę mogła je poznać. Jak dla mnie bomba!

Co myślicie o tej edycji pudełka? 
Buziaki!
Ala 

47 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, a w przypadku zawartości od GB to rzadkośc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też dawno nie podobało się żadne pudełko tak jak to :)

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo fajne pudełeczko :) Gdybym nie miała/znała większości produktów lub czegoś w podobie (w nadmiarze :P), to z pewnością skusiłabym się na to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nadmiar to chyba i sobie mogłabym przypisać ;)

      Usuń
  3. WOW - to prawda - pudełko należy zaliczyć do bardzo udanych :-o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo bardzo fajne kosmetyki! A można jeszcze zamówić to pudełko? Bo ja nie do końca wiem jak to działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja też nie, bo jak raz kliknęłam tak już samo przychodzi ;) Ale z tego co się orientuję można zamawiać archiwalne pudełka. Zobacz na stronie, na pewno jest informacja na ten temat.

      Usuń
  5. Rzeczywiście całkiem fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się spiszą w użytkowaniu i czy rzeczywiście są dobre.

      Usuń
  6. Bardzo fajne pudełko , każdy kosmetyk mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zwolenniczką kosmetycznych pudełek, ale byłam bardzo ciekawa jak będzie się prezentować te sygnowane nazwiskiem Kasi Tusk. Rzeczywiście, produkty są całkiem fajne i moim zdaniem to chyba najlepsze pudełko w karierze GB. Bardzo jestem ciekawa balsamu brązującego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nazwisko Tusk nie działało na mnie szczególnie w tym przypadku. Miałam jednak nadzieję, że ekipa Glossy nie napakuje do środka byle czego, typu Avon ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Miałam sobie odpuścić to zamawianie ale teraz to sama nie wiem ;P

      Usuń
  9. całkiem udane, jak na glossyboxa to już w ogóle:) i podoba mi się kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kolor lakieru mi się trafił najlepszy. Niebieskości, które widziałam w innych pudełkach, to zdecydowanie nie moja bajka ;)

      Usuń
  10. No ten box i jego zawartość - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że pozytywnych opinii coraz więcej :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jakby tak wyglądało każde pudełko... :)

      Usuń
  12. Zawartość jest bardzo fajna, sama chętnie bym go zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko bardzo fajne, to chyba jedno z lepszych jakie do tej pory się pojawiły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, ale myślałam, że może coś z phenome dadzą;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram na nic nie nastawiać bo jak się nastawiam, to się potem wkurzam, że się dałam zrobić w konia :P

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł. No i zawartość świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna odmiana z tym pudełkiem blogerki. Ciekawe, czy będą ponawiać takie akcje. Kasia nie jest moją ulubioną blogerką, chciałabym, żeby wybrały inne dziewczyny, które mają dobre rozeznanie rynku kosmetycznego :)

      Usuń
  16. Po Kasi spodziewałam się czegoś bardziej ... lepszego. No nic. Dobrze że nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie, bo z tego co pokazywała na swoim blogu wcześniej, nic mnie nie zaciekawiło.

      Usuń
  17. Uważam , że to świetne pudełko. Chyba wykorzystałabym wszystkie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. No przyznam, że zawartość bardzo zachęcająca. Nie spodziewałam się, że będzie tak dobrze, a tu - produkty naprawdę godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I praktyczne. Odpoczniemy trochę od odżywek do włosów :D

      Usuń
  19. Mi się pudełko bardzo podoba :) Nie używam tylko lakierów do włosów, ale może jest to dobry kosmetyk na zbliżającą się jesień/zimę ;) Zazdroszczę koloru lakieru, u mnie niestety fiolet, który średnio mi pasuje, ale na pewno wypróbuję ;)
    Szczerze nie rozumiem dlaczego tyle osób znów narzeka na pudełko, bo naprawdę jest przyzwoite, może nie jakieś bardzo drogie, ale każdy kosmetyk się przyda i chyba każdy rzeczywiście jest dobry jakościowo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam sporo negatywnych komentarzy ale co osoba, to inny gust i potrzeby. Ja lakier do włosów wykorzystam do brwi ;)))

      Usuń
  20. Naprawdę fajne to pudełko, z chęcią bym je zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, powinna być taka możliwość :)

      Usuń
  21. Niektóre produkty mnie zdziwiły, ogólnie 4 wykorzystam. Z dwoma chyba... oddam komuś. A lakier mam nr. 41.

    OdpowiedzUsuń
  22. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do takich boxów to dla mnie jakoś obawa, że coś tam będzie nietrafione psuje zabawę ;) Ten peeling cukrowy byłby fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola, witam Cię! :))) Mnie właśnie się ta zabawa w niepewność podoba, szczególnie odkąd przestałam podglądać zawartość na stronach zanim otworzyłam swoje pudełko ;))) Nietrafioną zawartość można wymienić na forum Glossyboxa. A peeling cukrowy jest super!

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1