wtorek, 1 października 2013

Czas na Aperitif

Aferitif od Essie! Ten kolor wyraża więcej niż tysiąc słów dlatego dziś post zdjęciowy :)








Nadeszły ciemności i jakość zdjęć zdecydowanie siada. Rozglądam się za lampą ale ten lakier musiałam Wam pokazać :) Uwielbiam, uwielbiam Essie. Początkowo pisałam, że nie wydaję kasy na tego typu zachcianki, że wszystko mi jedno jaki lakier ale odkąd używam częściej Essie, doceniłam ich jakość i przyjemność aplikacji. Malowanie nimi to czysta frajda. Szerokie pędzelki, idealna konsystencja, dobre krycie, piękne, nasycone kolory i ten błysk!. Warto polować na nie na promocjach, targach, wymiankach, warto stawiać na klasyczne kolory. Moją buteleczkę odnalazłam pośród wielu, jako jedną, jedyną z nieopatrznie zostawioną ceną promocyjną. Wedle przepisów, mogłam ją kupić, chociaż oferta była nieaktualna. To było przeznaczenie, musiałam ją mieć ;P 

Jak Wam się podoba czerwień jesienią? Macie swoje ulubione, inne lakiery w tym kolorze?
Czy Wy też tak macie, że czerwień na cudzych paznokciach wygląda inaczej niż na Waszych? :D 

Pozdrawiam ciepło znad porannej kawy :) 
Ala


34 komentarze:

  1. Hmmm... Właśnie się zastanawiam czy posiadam w swojej kolekcji podobny odcień, bo pod wpływem Twoich zdjęć naszło mnie na tego typu kolory... Jeju, piękny ten Essiak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jestem totalnie zauroczona kolorem :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Essie, a samą czerwień na paznokciach doceniłam stosunkowo niedawno. Aperitif jest wyjątkowo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedawno, wcześniej uznawałam tylko transparentny kolor ;P A teraz, +100 do kobiecości ;)

      Usuń
  3. Czerwienie kocham więc jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam Essie, a ten kolor jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czerwienie bez względu na porę roku :) Ta jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonałam się latem ale taka klasyka pasuje zawsze i do wszystkiego :)

      Usuń
  6. Essie kocham, a kolor mi się podoba baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień jesienią sprawdza się idealnie ;) a ta wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień, każda kobieta powinna mieć taką czerwień w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. A gdzie tam piękne, ale walczę dzielnie. Ostatnie odkrycie w walce ze skórkami to peeling z Rossmanna :)

      Usuń
  10. Śliczna, fajna i kobieca czerwień :) na pazkoncie idealna ;) przyznam, że kiedys nie bylam przekonana do tego koloru. Ale... teraz na pewno sie to zmieni :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też potrzebowałam czasu, żeby się przekonać :)

      Usuń
  11. Według mnie zdjęciom nic nie brakuje :) Essie jak zwykle ładnie się prezentuje (byłoby pięknie, gdyby nie była to czerwień ;P)

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwony lakier każda z Nas powinna mieć :) paznokcie pięknie wyglądają w tym odcieniu , a lakiery Essie zwłaszcza w czerwieni są warte grzechu :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak coś jest warte grzechu, to grzech nie skorzystać ;)

      Usuń
  13. Jesień to najlepsza pora na noszenie czerwieni. Aperitif jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wraz z nadejściem jesieni wróciłam do czerwieni, moim faworytem w tym roku (i w następnych latach pewnie też) jest Rimmel 60 Seconds kolor 315 Ready, Aim, Paint, dla mnie czerwień idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiłam ciemniejszą czerwień Essie - A List.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie czerwień to piękna klasyka :) i fakt,że u innych wygląda jakoś tak..inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam taką klasyczną czerwień na paznokciach. piękny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowność,kocham wszystkie czerwienie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Alicja! Kolor kolorem, ale jakie Ty masz piękne, zadbane dłonie, klasa!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1