wtorek, 24 września 2013

Gdyńskie spotkanie blogerek z marką NYX

W miniony czwartek miałam przyjemność uczestniczyć w kolejnym spotkaniu blogerek. Tym razem w Gdyni, a dokładnie w gdyńskim Douglasie, gdzie bohaterem była nowa na polskim rynku marka NYX. Były znane już mi blogerki, były nowe ciekawe znajomości, a to wszystko w otoczeniu kosmetyków do makijażu. Jestem w domu :)


Przy słodkich babeczkach mogłyśmy posłuchać o historii marki i jej założycielce, obejrzeć trzy krótkie ale ciekawe filmy ze współpracy z vlogerkami, zapoznać się z okolicznościami wejścia na polski rynek i wreszcie samymi produktami. Wszystkiego, co było dostępne mogłyśmy dotknąć, spróbować, przetestować, powąchać, co tam kto lubi ;) Z rękami umazanymi po łokcie od cieni, szminek, błyszczyków, róży i podkładów patrzyłyśmy, jak wizażystki perfumerii malują dwie z naszych koleżanek - ochotniczek. Jak to przy takich okazjach, było mnóstwo śmiechu i co zauważyłam - znacznie mniej skrępowania. Pamiętam, jak olbrzymia trema towarzyszyła mi przy pierwszych spotkaniach :) Poza tym ogromne podziękowania należą się Ani, organizatorce. Była z nami cały czas w kontakcie, od pierwszego maila z zaproszeniem, po dzień spotkania. Dbała, żeby każda z nas czuła się dobrze i komfortowo i wszystko udało się na 100%. Jestem bardzo zadowolona ze spotkania. Nie było nachalnej promocji marki, czułyśmy się swobodnie, mogłyśmy się nagadać i przy okazji przyjrzeć kosmetykom, które zaskoczyły mnie przystępnością cen, pięknymi kolorami i jakością. 

Dziewczyny w rękach wizażystek Douglas
Monika z bloga www.wielkikufer.blogspot.com
Magda z www.mygreekshopping.blogspot.com

Ciekawe nowości...
Kogo rozpoznajecie?
Organizatorka Ania z bloga http://www.fashionable.com.pl/
...i jej zasłużona nagroda za trud organizacji spotkania :)
 

Daleko mi do drogeryjnej celebrytki ale bardzo się cieszę z tego spotkania :) Przede wszystkim ze względów towarzyskich, ogromnie mnie cieszy, że mamy z dziewczynami świetny kontakt, spotykamy się w podobnym gronie i zawsze jest wesoło :) Plusem było też poznanie marki. Nie miałam wcześniej okazji, żeby przetestować te produkty, choć znałam je oczywiście z internetu i magazynów. To, co zaskoczyło mnie najbardziej to ceny - są na każdą kieszeń. Dzięki Pani Kasi, przedstawicielowi Nyx, mogłyśmy dowiedzieć się o nich wszystkiego, wypróbować na sobie i wypytać o perełki. Oprócz bazy i linera, które znalazłyśmy w torebce prezentowej, kupiłam też kultową białą kredkę Jumbo za całe 19,90 złotych polskich :) Już niedługo wyspy NYX będą we wszystkich Douglasach więc polecam się rozglądać, bo oferta wygląda naprawdę ciekawie.  Tutaj możecie podejrzeć wszystkie dostępne kosmetyki na stronie perfumerii: http://www.douglas.pl/douglas/NYX/index_b1664.html

Na koniec lista blogów, których autorki uczestniczyły w spotkaniu. Zapraszam na ich strony, jeśli jeszcze nie znacie :) 


Dziękuję za udostępnienie zdjęć Innookiej Kasi, Ani, Justine i Ruth  :* 
Do następnego! Mam nadzieję, że będzie przychodzić nas więcej i więcej :)
Buziaki!
Ala



16 komentarzy:

  1. Z pewnością było to dla Was bardzo interesujące spotkanie- bo mogłyście, poza spotkaniem się ze sobą, dowiedzieć się sporo ciekawostek :) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bardzo lubie ta firme;_)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne spotkanie! mam ich paletę typu "naked" i bardzo lubie pigmentację, kolekcję runway również darze sympatią. Miałam dwie pomadki i nie polubiłyśmy sie jednak- ale to ze względu, ze były perłowym prezentem na imieniny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spotkanie było bardzo dobrze zorganizowane, a Wy świetnie się bawiłyście :) To świetnie, że miałyście okazję poznać nową markę. Ja kilka dni temu kupiłam swój pierwszy produkt NYX - błyszczyk. Chciałam jeszcze zainwestować w róż (ten w opakowaniu przypominającym pojedyncze cienie), ale niestety nie był dostępny, a na stronie Douglasa też go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O babciu, uwielbiam Nyxa! Kocham ich szminki i błyszczyki, jak się wyspa tej marki w Rzeszówku otworzy to na niej zamieszkam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. oh jak Wam zazdroszcze tego spotakania!

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. spotkanie musiało być fantastyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłaś mnie wyciąć z tą super miną XD ale spotkanie było super

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mialyscie fajne spotkanie :) pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się zainteresować tą marką, bo kolejny raz gdzieś na nią natrafiam : ).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna spotkanie:) Ostatnio byłam na targach i było wiele ich kosmetyków, ale na nic się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. żałuję, że nie wiedziałam nic o tym spotkaniu :( wielka szkoda, z przyjemnością bym wpadła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, następnym razem! Dzwonili do Ciebie? :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1