środa, 4 września 2013

Equilibra, czyli o ulubieńcu w pielęgnacji włosów.

Do włosomaniaczki mi zdecydowanie daleko ale od jakiegoś czasu staram się bardziej świadomie wybierać produkty do pielęgnacji swoich włosów. Od dłuższego już czasu nie stosuję na co dzień szamponów z silnymi detergentami i na moich delikatnych i cienkich włosach widzę dużą różnicę. Dziś więc o jednym z moich pozytywnych odkryć czyli szamponie, który na dobre zagościł  w mojej łazience, czyli Equilibra Aloe Shampoo.

Szczegółowe informacje od producenta możecie przeczytać na stronie internetowej (klik). Mnie przekonał głównie składem - mamy tu wodę, żel aloesowy na drugim miejscu w składzie (20%), dopiero jako trzeci - detergent.




Nie wiem, czy sięgnęłabym po niego w sklepie bez przeczytania pozytywnych opinii. Grafika jest dość prosta, trochę 'oldskulowa' ;) Samo opakowanie jest jednak dość wygodne - dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się pod prysznicem. Może to pierdoły, ale czasem mało poręczne i praktyczne opakowania potrafią zniechęcić do całkiem dobrych produktów. Zachęcający jest z pewnością zapach - bardzo przyjemny, świeży i orzeźwiający - oraz intensywnie zielony kolor. Konsystencja jest idealna - niezbyt gęsta, nie za rzadka, nieco żelowa. Nie spływa z palców ani z włosów, można bez problemu zaaplikować i rozprowadzić odpowiednią ilość. Świetnie się pieni.

Co do samego działania, jestem z niego bardzo zadowolona:
  • łagodnie, a zarazem skutecznie oczyszcza skórę głowy i włosy
  • bez problemu radzi sobie ze zmyciem silikonów czy olejów, i to już za pierwszym razem
  • nie przesusza włosów ani skóry głowy 
  • nie powoduje podrażnienia, swędzenia ani łupieżu 
  • nie obciąża włosów, nie przyspiesza ich przetłuszczania
  • nie plącze, można rozczesać włosy bez odżywki
  • włosy są świeże, lekkie, błyszczące i miłe w dotyku
W zasadzie trudno mi znaleźć minusy. Myję włosy codziennie i sądzę, że do takiej pielęgnacji sprawdza się idealnie. Używam go na zmianę z płynem do kąpieli Babydream, zawsze stosuję odżywkę do spłukania i moje włosy są naprawdę w dużo lepszym stanie. Polecam więc osobom posiadającym podobne włosy do moich - cienkie, delikatne, suche na końcówkach.

Jeśli już musiałabym się do czegoś przyczepić do dostępność. Polowałam na niego dość długo, raz mi się udało kupić go stacjonarnie, w Superpharm (wzięłam ostatnią butelkę :)). Zamawiam go na doz.pl z dostawą do najbliższej apteki (bez kosztów przesyłki) ale trzeba uzbroić się w cierpliwość bo często bywa niedostępny. Cena na tej stronie to 16,40 zł / 250 ml. Pocieszające jest to, że ten szampon jest naprawdę bardzo, bardzo wydajny. Z pewnością nie wrócę już do drogeryjnych, popularnych szamponów, ten bije je wszystkie na głowę.


Polecam bardzo, to wysoka pozycja na liście moich ulubieńców :) 
Znacie ten szampon, lubicie? Dajcie znać jakie są Wasze sprawdzone produkty do pielęgnacji włosów.

Ala

22 komentarze:

  1. Mam w planach go kupić jak zużyję trochę zapasów szkoda, że nie ma go w drogeriach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. trafił do mnie w sierpniu i właśnie go testuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupowałam zwykły sok z aloesu i dodawałam do szamponu, jest wtedy jeszcze bardziej wydajny i delikatniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sok z aloesu, muszę wypróbować Twojej metody :)

      Usuń
  4. Ciesze sie ze o nim napisalas! :) Musze wyprobowac, choc z dostaniem bedzie ciezej... :( Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez dal rade, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie doskonale sprawdzają się produkty z John Masters Organics.
    Szampon z Equilibra na pewno wypróbuję, niech no tylko nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji ich przetestować ale kojarzę je z dobrymi opiniami :)

      Usuń
  7. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii i chyba muszę go w końcu kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę ten szampon ;) czuję się zachęcona , tylko jeszcze muszę go znaleść ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szampon już od dawna jest na mojej zakupowej liście, jeszcze nie spotkałam się z negatywną opinią na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam ten szampon :) Jestem właśnie w trakcie używania drugiej butelki :)
    Polecam Ci zamawianie w e - Ziko, tam często są promocje na tę markę, a dostawa do ich apteki, jak w doz, jest darmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że szamponu nie próbowałam ale myślę, że chętnie to zmienię.

    Moja Droga, tak przeglądam Twoje posty i musze powiedzieć, że bardzo mi się u Ciebie podoba, nie tylko ze względu na przecudne zdjęcia ale i "lekkość pióra".
    Pozdrawiam i z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję, niezmiernie mi miło :) Radość! :)

      Usuń
  12. Kusi mnie ten szampon już od dłuższego czasu jednak ja nadal mu się opieram;p ale może pora to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze zrecenzowanych kosmetyków niczego nie miałam, ale na zbiorczym zdjęciu dostrzegam dwa kosmetyki, które znam i nawet lubię :) Piankę Decubal i odżywkę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba już opisane ale uczucia mam do nich mieszane...

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1