niedziela, 15 września 2013

Autumn is coming! :)

Czy jest coś przyjemniejszego w jesienny wieczór niż kubek gorącej herbaty, ciepły koc i wciągająca lektura? Chyba nie, dlatego postanowiłam solidnie przygotować się na nadchodzące chłody. 

Dziewczyny z Trójmiejskich Blogów zorganizowały jesienną wymianę książek w gdyńskiej księgarni Koga. Było kameralnie, bardzo sympatycznie i wesoło. Spotkałam znajome twarze - Marysię z bloga Art Attack, Monikę Tekstualną oraz wreszcie poznałam słodziaka Inę :) Siostry Marysi i ich pomocniczki produkowały pamiątkowe przypinki podczas gdy książek na półkach systematycznie przybywało. Tym sposobem spędziliśmy z M. przemiłe, urocze przedpołudnie i wzbogaciliśmy biblioteczkę o cztery nowe lektury. Oby więcej takich inicjatyw w Trójmieście, z ciekawością czekam na kolejne pomysły i spotkania. 









Foto by Tekstualna :)

Żeby dodatkowo umilić sobie jesienne czytanie, postanowiłam wreszcie kupić Yankee Candle, od których ostatnio zaroiło się w blogosferze ;) Odnalazłam stacjonarny sklep w Gdyni, gdzie mogłam powąchać każdy zapach z oferty. Na początek skusiłam się na siedem woskowych tart i już wiem, że za jakiś czas pojadę po więcej! Zapachy są obłędnie kuszące. Palę właśnie Mandarin Cranberry i jestem zachwycona :)


Może jesień nie będzie taka straszna... ;) Dajcie znać jakie są Wasze ulubione woski i Wasze sposoby na chłodne wieczory.

Gorące buziaki!
Ala

 


28 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa z tą jesienną wymianą książek. Przydałoby się coś takiego u mnie w mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjna! :) Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby organizować! :D

      Usuń
  2. Z YC polecam black cherry, beach walk oraz fresh cut Roses:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fresh cut roses podobał mi się w moim wyobrażeniu ale po powąchaniu jednak zrezygnowałam :) Beach Walk nadal na liście 'do kupienia'. Muszę sprawdzić jeszcze ten pierwszy. Dziękuję za polecenie, ja ciągle jak dziecko we mgle ;)

      Usuń
  3. Oooo te Yankee Candle to coś dla mnie zecydowanie :D

    Zapraszam do mnie: http://zdrowotnieiradosnie.blogspot.com/, Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawością zajrzę. Powodzenia w blogowaniu :)

      Usuń
  4. O. A więc wzbogacilas sie o kolejna porcje kosiazek na jesienne wieczory :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze można było wzbogacić się o czas na czytanie... ;)

      Usuń
  5. Sklep w Orłowie ?:)
    A co to za dresowa sukienka na Tobie ? skad skad :D??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na Bytomskiej :) A kieca z Mosquito :)

      Usuń
  6. Ale świetny pomysł z tymi książkami! A i ja ostatnio zaopatrzyłam się w YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wybrałaś na pierwszy rzut? :D

      Usuń
  7. Zdecydowanie ciepły kocyk, dobra herbata, jakieś czytadlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Honey Blossom jeden z piękniejszych zapachów według mnie, a pomysł na spotkanie w ksiegarnii i taka wymiana jest czymś pozytywnym, brawa za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie poszłabym na takie książkowe spotkanie! Uwielbiam czytać i jesień również kojarzy mi się z wieczorami spędzanymi miło przy lekturze :)
    W kwestii YC mogę polecić Baby Powder - mój najulubieńszy wosk ever. Z jednej strony jest świeży, ale z drugiej otula delikatnie pudrowym zapachem, piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go powąchać przy najbliższej okazji. Coś czuję, że przepadłam. A połączenie wosk + książka jest wyjątkowo kuszące :)

      Usuń
  10. Pink Sands to mój ulubiony zapach:))

    OdpowiedzUsuń
  11. senność Kuczoka rewelacja:) dobrze wybrałas. a skąd masz taki ładny kominek do woskow? pozdrawiam., Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, tę książkę akurat wybrał mój M., ale może i ja po nią sięgnę :) Kominek jest z Empiku :)

      Usuń
  12. Ja też staram się uprzyjemnić sobie te zimne już wieczory i palę YC:) Może nie będzie tak strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bardzo się cieszę że się podobało :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. SZUPER CZYTU CZYTU :d
    NOSIŁABYM :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1