czwartek, 22 sierpnia 2013

Gdzie jestem, jak mnie nie ma...

Ten, kto śledzi moją pożalsięboże aktywność na fejsie wie, że łapie mnie lekkie napięcie związane z obroną dyplomu. Końcowa sesja zdjęciowa już w tę niedzielę więc ostatnio jest mnie tutaj nieco mniej. Kombinuję, obmyślam, próbuję, projektuję, zmieniam zdanie, kombinuję, obmyślam, zmieniam zdanie, testuję i tak w kółko :)  Nie wiem co z tego wyjdzie, aktualnie myślę, że uratuje mnie spontan :D Staram się już za dużo nie analizować i nie myśleć.

Projekt niewiele mówi, bo makijaż jest trudny do oddania na kartce ale jest dowodem na to, że jakieś przygotowania są :P I mam alibi w kontekście mojego blogowego lenistwa :P


Kiedy już dostanę do ręki dyplom i portoflio, napiszę więcej o szkole. Może któraś z Was się zastanawia nad wyborem takiej drogi i się skusi, kto wie :) Tymczasem wielka prośba o mocne trzymanie kciuków. Efekty sesji wkrótce. 

Buziole!
Ala

18 komentarzy:

  1. Cudowne :) Sama zaczynam od września szkołę wizażu. Mam nadzieję, ze dobrą drogę wybieram, ale cóz KOCHAM to robić ! Powodzenia ;*

    www.make-up-and-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Jeśli lubisz to robić, to jest bardzo dobra droga! Powodzenia!

      Usuń
  2. będę trzymać kciuki , powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki bardzo mocno:)

    p.s. skąd masz te kartki z twarzami? wiem, że MAC ma w ofercie, ale chyba dosyć drogie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, dziękuję! :* Te kartki to wpisujesz w google images 'face chart' i drukujesz co Ci się tam podoba ;)

      Usuń
  4. Projekt prezentuje się pięknie! trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! A jeśli chodzi o szkole to miło będzie czytać taki post. Sama teraz zzaczynasz podobna szkołę więc kilka wskazówek się przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za komentarze. Już po :) Było super, nie mogę się doczekać zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na posta o szkole, bo sama teraz zastanawiam się co raz poważniej czy nie podążyć w tym kierunku. Przygodę z malowaniem dopiero w sumie zaczynam, jestem samoukiem i straaasznie ciekawa jak wygląda nauka w takiej szkole :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1