środa, 31 lipca 2013

mobile mix #4

Mało mnie ostatnio na blogu a tak dużo się dzieje. Myślę jednak, że jeszcze chwileczka, jeszcze momencik i będę mogła wrócić do regularnego blogowania :) Tymczasem mam za sobą udany urlop, kilka sesji zdjęciowych i ciekawych projektów, których efekty będę mogła niedługo pokazać :) 

A oto co w lipcu :) 

1. Pędzlowe love czyli najlepsze Real Techniques od iHerb.com
2. Turkusowy Glossybox
3. BB od Skin79, wciąż jeden z ulubionych 
4. Bazaar
5. Make up room - tak mogę pracować codziennie :)
6. Pierwsze koty za płoty czyli debiut z henną Khadi
7. Gdańsk - Londyn czyli pierwszy etap podróży 
9. Upalna Warszawa. 

Kolejne notatki będą już typowo kosmetyczne choć myślę jeszcze nad migawkami z podróży. Jesteście zainteresowane? 

A Wy już po czy przed wypoczynkiem?
Buziaki!
Ala



22 komentarze:

  1. Domagam się więcej zdjęć na
    instagramie ! Pozdrawiam :D I zapraszam! http://instagram.com/agnieszkakut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo chętnie tylko zwykle jak się dzieje coś ciekawego to zapominam o robieniu zdjęć :P Postaram się dodawać więcej :) Dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  2. też uwielbiam RT. Uwielbiam. Teraz zakupiłam jeszcze te białe, zmierzę się z limitką, o której rózne opinie chodzą :) A na Insta dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi te białe jakoś niespecjalnie podchodzą... Daj znać jak Ci się spisują, może niesłusznie się uprzedziłam.

      Usuń
  3. Jak pędzle RT, to tylko z iHerb ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pędzle chodzą za mną już jakiś czas :)krem BB który pokazałaś oczarował mnie mimo użycia jedynie próbki, szkoda, że troche za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sam raz ale i tak uważam, że jednak różowa wersja lepsza...

      Usuń
  5. pięknie urządzony pokój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, szkoda, że nie mój własny...

      Usuń
  6. Oj, ile pięknych pędzli z RT :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej zaciekawił makeup room :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła napisać i pokazać więcej :)

      Usuń
  8. Za 10 dni wyjeżdżam i doczekać się nie mogę : )

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę zamówić pędzle z iherb, ale na razie się powstrzymuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Jest dużo, dużo taniej niż w Polsce, pędzelki są dobrze zabezpieczone i idą w miarę szybko. Będę składała drugie zamówienie na dniach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1