niedziela, 2 czerwca 2013

Mobile mix #3

z okna w pracy / kolejna publikacja mojego makijażu w prasie / new Converse / makijażowe inspiracje / majowe Roztocze / Essie / sceniczny / Cavalli w Glossybox / makijaż graficzny podejście pierwsze

Maj był niezwykły - piękny, inspirujący, pachnący, aktywny. Był przedsmakiem tego, co przyniesie czerwiec a zapowiada się bardzo ciekawie. Będzie plenerowa sesja dyplomowa i kilka nowych projektów makijażowych, nowości kosmetyczne no i długo wyczekiwany urlop :D Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :) 

Buziaki,
Ala


10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, artystyczny make up

    OdpowiedzUsuń
  2. make up po lewej stronie na dole wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie lasu i rzeczki cudo ;) makijaże też bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia , najładniejsze te rzeki i drzewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite makijaże :) i ten laaaas ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno nie jesteś zwolenniczką kosmetyków testowanych na zwierzętach, a na zdjęciu widzę la roche-posay. Poza tym widziałam też rimmel,garnier, yoskine, under twenty, revlon i tak dalej... Może w takim razie coś źle zrozumiałam z tym nietestowaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co napisałaś się zgadza :) Nie jestem zwolenniczką zarówno kosmetyków testowanych jak i radykalizmu ;) Jeśli będę miała obok siebie dwa równie skuteczne kosmetyki, bez wahania wybiorę nie testowany. Rzeczywiście, ostatnio poluzowałam mój stosunek do produktów wielkich koncernów, może to za sprawą zmian w przepisach o bezwzględnym zakazie testowania na terenie unii. Czasem jest wygodniej, szybciej, skuteczniej. Dziękuję, że zwróciłaś mi na to uwagę, muszę się nad tym ponownie zastanowić.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1